~
Taylor kağıtlar birikene kadar bir kaç daha şarkı söylemişti.
Sonunda adı Oliver olan adam elinde büyük bir poşet ve telefonla sahneye çıkmıştı.Nefesimi heyecandan bir yerlerimden alırken tek istediğim çok kırdığım biricik sevgilimi çok mutlu etmek ve güzel bir anıyla sahip olmaktı.
Ve beni affetmesi.
Taylor bir kağıt çekti ve Jeon Jeongguk dediğinde ben bayılacak gibiyken Yugyeom zıplayarak el sallamış ve beş kişi birden beni göstermişlerdi.
Ben kızarırken Taylor güzelce gülümsemiş ve "Umarım işe yarar." demişti.
Taehyung'un numarasını tuşlayıp aramadan önce herkesten sessiz olmasını isteyerek aramıştı sevgilimi.
Taehyung ilk arayış da açıp, ağladığı için boğuk olan sesiyle "Alo" diyerek içimi hem parçalamış hemde karnımda ineklerin tepinmesini sağlamıştı.
Yüz ifadesini, ağlamaktan şişmiş kırmızı dudakları, gözleri, dağınık, büyük ihtimalle yolduğu güzel saçları ve tatlı tahriş olmuş yanaklarını, hayal ediyordum da o harikaydı.
Taylor "Alo, merhaba." demişti heyecanla.
Herkese susması için işaret ederken hoparlörde olan ve hala derin derin iç çeken sevgilim "Kimsiniz" demişti sonunda.Bunlar bir kaç dakikada oluyordu ama bana sanki saatlerdir, yavaş çekimde oluyormuş gibi geliyordu.
Nefeslerimi düzenli bile alamıyordum.
Arada nefesimi tutuyordum.
" Jungkook ve arkadaşları o çok üzgün diye kafasını dağıtmak için bara getirmişler ve Jungkook'u içki statında bırakmışlar. O da durmadan içmiş halde. Sarhoş olmuş halde.
Durmadan bana seni sayıklıyor."İyi ki yıllar önce sevgilimle bu şehre gelip evlenmiş ve İngilizcemiz harikaydı.
Yoksa Taehyung şuan hiç bir şey anlamazdı.
" Nerde o? "dedi burnunu çekerken. Tanrım onu gidip ısırmak istiyordum.
" O yanımda şuan sızmış halde. Bende seni arayayım dedim. Birbirinizi çok seviyor gibisiniz. Onu götürebilirsin diye düşünmüştüm ve parmak iziyle, onun parmağını bastırarak açtım telefonu. Aslında ondan arayacaktım ama durum yanlış anlaşılır diye-"
"Peki peki önemli değil. Sağ olun aradığınız için. Konum atabilir misiniz?"
"Evet! Tabii ki! Ve bence sağlıklı bir kafayla oturup konuşmalısınız bence. Tabii ben pek olayı bilmiyorum ama. Bu kadar seviyorken birbirinizi. Bir daha şans verin derim. Evet bir dakika atayım aklımdayken konumu. Geldi mi?" heyecanla topuğunu yere vurup herkese sus işareti yaptı tekrar. Ama ben çığlık atmak istiyordum.
"Evet. Çok teşekkürler...?"
"Taylor. Taylor Swift." dedi güzel sevgilimin sorusuna. Ve diğer yerden telefon düşme sesiyle kapanmıştı.
Taylor gülümserken bende gülümsüyordum. Çünkü Taehyung bana şans vermişti.
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#taekook Concert
Hayran KurguKim Taehyung ve Jeon Jeongguk saçma bir sebepten dolayı ayrılmıştı. Ve Jeongguk barışmak istediğini Taylor Swift'le söylemişti.