Cidden çok cebelleştim kapıyı anlatacağım diye fpwmcmw sona resmini koydum :")
~
Taylor gülümseyerek bir şarkı söyleyip sonra devam edeceğini söylediğinde ben çoktan çıkış kapısına ilerliyordum.Taehyung ile barıştıktan sonra tekrar gelebilirdik herhangi bir Taylor Swift konserine.
Ama sevgilime benim şimdi gitmem gerekliydi.
Arabaya ilerlerken Chul'dan ilerletmediğim anahtara söverken geri yola ilerleyerek taksi durdurdum.
Zulüm gibi geçen otuz dakika sonrasında baya para tutan taksi şoförüne parayı verip koşa koşa sevgilimin kapısına yapıştım.
"Taehyung!" diye bağırarak kapıya kollarımı genişçe açarak yapıştım tamamen.
İçeriden gelen patırtılar ve arka bahçeden gelen seslerle arkadaşlarımızı kovduğunu anlayarak gülümsedim.
Onu özlemiştim.
Ama o kapıyı açmadı. Onun yerine "Niye geldin?" dedi kapının arkasından.
"Taehyung konuşalım lütfen." diye sızlanırken kapının zincirli kısmını açarak kapıyı açtı.
Böylece kapıyı sadece aralamış oldu.
Onunda benim gibi mahvolmuş yüzüyle gözlerim tekrar dolarken bir tek "Özür dilerim." diyebilmiştim.
Gözleri dolu dolu bana bakarken de eklemiştim." Seni seviyorum sevgilim. Lütfen bu aptalı affet."
O da kapıyı kapatıp zinciri(yazar:sürgü falan işte) de açıp belime sarıldı.
Biz iki aşık aptaldık bir zamanlar. Evlilik yeminimizi ederken de bunları demiştik ve her zaman da öyle olacaktık sanırım.
Sımsıkı sarılırken ben onun çenesine öpücükler dizerken o beklediğim soruyu sordu. "Cidden Taylor Swift miydi o?"
Gecenin geri kalanı o beni, ben onu öpücüklere boğarken bir yandan da onsuz geçen zamanımı ve Taylor Swift olaylarını anlatmıştım.
Beni arada dövüp "aptal ya affetmeseydim, ya kadın sesi duyduğum gibi kapatsaydım, ya seni rezil etseydim." diyerek hıncını çıkarması sadece gülümsememe sebep oluyordu.
Çünkü önemli olan onun elimi geri sımsıkı tutmasıydı.
Ve tutmuştu ellerimi sımsıkı, benim onun ellerini tuttuğum gibi.
~
Son.
Mini ve hızlı bir fic olacak demiştim.
Bir günde yazdım 👰💅🏽
HARİKA. GİTTİKÇE SALAKLAŞIYO YAZDIĞIM ŞEYLER AĞLIYCAM YA 😭
bir anda paint'e fln çok okur geldi. Kesin öleceğim 🙇🏻♀️
Nys.
Bu arada KAPI ŞEYİSİ BU! Nasıl anlatsam bilemedim 😔
Diyeceğiniz bir şey varsa söylebilirsiniz.
Lütfen kelebek bahçesi'ne gelin 😭
Mutlu son cidden ya(umarım yani cakxmmw)Kendinize iyi bakın!
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#taekook Concert
FanficKim Taehyung ve Jeon Jeongguk saçma bir sebepten dolayı ayrılmıştı. Ve Jeongguk barışmak istediğini Taylor Swift'le söylemişti.