Night with surprise!

114 4 6
                                    

Din capitolul anterior: Baietii au fost intrerupti de clasicul **DING DONG** al soneriei.

Iate-le! A spus Harry sarind in picioare de pe scaun si indreptandu-se spre usa.

Intre timp toti au urcat la etaj ca sa le faca o surpriza invitatelor : Ellie, Amber si Emily.

- Harry a deschis usa nerabdator si se astepta sa o vada pe Jennifer dar cand colo … In fata lui nici urma de ea ....Dar oare cine era ? Simplu va zic eu : eram eu .. Allison … cu ochii mei mari si verzi care i’au inmuiat genunchii pe loc .. cu parul ondulat si zambetul meu larg l’a lasat putin in standby … oare la ce se gandea ?

In Harry’s mind:

Oh Gosh! M’am blocat … dar nu stiu de ce … nu o cunosteam… dar ma simteam de parca o cunosc de o viata … nu ii recunosc chipul .. dar parca noaptea o visez mereu …. Si cu toate acestea era o straina . Dar avea ceva special … mi’am dat seama din ochii ei mari si stralucitori .. din faptul ca nu a tipat cand m’a vazut desi nu ne’am mai intalnit .. avea acel ceva … acel ceva pe care il caut de mult timp .

In Allison’s mind:

It’s really? Because I don’t think it is ! Il aveam in fata mea pe Harold alias Harry … cu parul lui cret si ochii lui verzi m’a ametit cu totul … timpul mergea parca cu incetinitorul si fiecare minut era cat un ev . Baiatul asta mereu mi’a placut …… era matur .. loial … sincer si totusi glumet si atat de romantic .

*

-Buna !. Haide intra ! a zis el .

Si am intrat … casa lui Zayn era super draguta si sincera sa fiu ma puteam obisnui cu ea [<3]. Am ajuns prima .. prietenele mele Ellie si Amber aveau cica niste ‘’treburi importante’’ si aveau sa intarzie 10-20 de minute .. dar ce e mai important decat o petrecere? … In fine sa zicem ca am inteles … Sa revenim … Am pasit intr’un hol imens cu multe flori … o masa pe centru si fotolii care imi pareau super confortabile .. in dreapta lor erau scarile care duceau la etaj .. cred ca acolo erau camerele. In stanga mesei era usa bucatariei si langa cea a baii . Peretii erau vopsiti intr’un portocaliu pal care se asorta perfect cu mobilierul . Harry m’a condus la masa si apoi a plecat cu pasi grabiti la bucatarie . S’a intors de indata cu o tava cu pahare , suc si covrigei [<3] .

-Si unde e Zayn ? am intrebat eu … doar pe el il cunosteam mai bine si voiam sa imi prezinte baietii .

-Zayn este sus cu baietii .. pregateste o surpriza pentru fetele care vor veni … ?

Ellie , Amber si Emily.

- Da..  Dar stai …. Scuza’ma cred ca sunt nepoliticos dar [se balbaia ] …. nimic nu conteaza … Eu sunt Harry 

-Eu sunt Allison  Incantata de cunostinta .

-Si … unde locuiesti ?

I’am insiruit detaliile despre locuinta mea… apoi am facut schimbul numerelor noastre de telefon si am inceput sa glumim. Totul era atat de dragut … dar trebuia ca de obicei sa fim intrerupti de sonerie … de data aceasta putea astepta .

-Poti sa’mi faci o favoare ? mi’a zis Harry grabit .

-Desigur .. ce anume ?

-Du’te sa le deschizi dar nu le spune cine locuieste aici si ca vom cobori intr’o jumatate de ora . Oke ? 

Cum sa refuz acei ochi patrunzatori … [8->]

-Bine bine … dar sa nu stati mult sus … o sa inceapa sa intre la banuieli si nu vreau .

Harry a fugit sus iar eu am fugit sa deschis usa … Erau Ellie si Amber .. Dar mai erau inca doua … Oare cine sa fie ? Le’am invitat pe toate inauntru si ne’am asezat la masa .

My imagination about One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum