So this is the truth!

75 4 2
                                    

ilele au trecut pe nesimtite iar dimineata de vineri a venit ca o tornada in sufletul meu . Am sarit din pat deoarece mai aveam multe de pregatit .... trebuia sa fac un dus , sa ma imbrac si a imi aranjez intr’un rucsac toate hainele de care avam nevoie la cabana. Toata baia a fost numai un cantec … cantam More Than This … ma gandeam la Harry …. Cat de multi il iubeam. Am iesit rapid si am fugit la dulap. Mi’am luat niste blugi, un tricou New Yorker foarte colorat .. voiam sa’mi exprim fericirea si prin imbracaminte .. nu doar prin zambet. Mi’am luat in graba un hanorac si am fugit sa vad noile comentarii de pe twitter… Zambetul incepea sa’si piarda din intensitate pana cand nu mai era. Ma uitam inlemnita la o poza cu Harry!?! Se saruta cu o fata …. De ce? Nu m’a mai interesat …. L’am sunat tensionata pe Niall… ne’am apropiat foarte mult in ultima vreme …eram ca doi frati.. voiam sa’I aud vocea … voiam sa’mi zica ce sa fac .

-Hei !i’am zis plangand … speram sa inteleaga ce am zis.

-Allison?!? Ce s’a intamplat?De ce plangi?

-Ma pregateam pentru cabana …. Si m’am uitat pe twitter… [:((] Niall ….l’am vazut sarutandu’se cu altcineva !! [:((]

-Ce ? Pe cine?

-Pe Harry!! De ce a facut asta? De ce mie? Credeam ca ma iubeste!

-Stai ca vin la tine.. linisteste’te … o sa rezolvam totul nu mai plange.Oke?

-O sa incerc..grabeste’te!

Am vorbit cu Niall pana cand am auzit soneria…I’am deschis rapid si l’am imbratisat strangandu’l cat puteam de tare.

-Gata…stai linistita… Niall e aici 

Da era.. dar Harry nu si ma durea ingrozitor.

-Niall te rog spune’mi ca totul e un fals… spune’mi ca Harry e acasa cu baietii si se gandeste la mine … ca ma iubeste din tot sufletul si nu m’a sunat sa’mi explice totul din cauza ca el crede ca dorm.

Eu si Niall am intrat in camera mea si ne’am asezat pe pat … eram in bratele lui cu capul pe pieptul lui .. ii auzeam inima… batea foarte repede… Mi’a ridicat capul si mi’a sters lacrimile sarutandu’ma pe frunte.

-O sa treaca tot … sunt sigur ca Harry are o explicatie plauzibila pentru tot …Te rog sa nu mai plangi.. ma intristezi si pe mine.

Niall stia ca o sa fie nevoie asa ca si’a adus chitara si a inceput sa’mi cante Moments … il ascultam …. Nu mai puteam plange.. voiam dar pur si simplu ochii mei au ramas fara material prima…durerea. Mi’a trecut tot … l’am imbratisat pe Niall si I’am multumit pentru ca m’a sustinut. A primit un mesaj de la Ellie ca e ceva urgent si trebuie sa il vada. L’am condus la usa si l’am imbratisat din nou. Acum urma partea cea mai grea… sa il sun pe Harry si sa ii cer explicatii. Mi’a raspuns foarte repede .

-Allison ? Sweetheart?

-Imi pare rau Harry dar pana nu imi dai o explicatie logica pentru ce am vazut pe twitter … nu mai sunt sweetheart a ta …. Te rog spune’mi ca sunt minciuni.

-Normal ca sunt minciuni! Te iubesc mai mult ca orice pe lumea asta … haide nu mai fi suparata pentru ca nu ai de ce … Haide ca vreau sa ne vedem acum … vreau sa vi la mall cu mine… trebuie sa mai iau ceva pentru cabana si vreau sa te linistesti . Ce zici ?

-Bine … ne vedem in 10 minute.

-Oke.I love you !

-Me too!

Cele 10 minute au trecut iar Harry ma astepta afara. Am iesit zambind si l’am imbratisat ferictita apoi l’am sarutat . Mi’a deschis usa la masina si am intrat . El s’a asezat in stanga mea si am pornit. Drumul pana la mall a fost tacut… Am ajuns in 5 minute . Am iesit din masina grabita...voiam sa vad ce va cumpara Harry … zicea ca e ceva mai special. In mall … am intrat intr’un magazin deasupra caruia scria : Camp with me! ..m’am lovit de o fata. Nu m’a observat … insa, l’a observat pe Harry …

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 22, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My imagination about One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum