~Povestește Cassandra~
Persoana respectiva care îmi astupa gura cu mâna,fiind Dylan.
- Ce faci, idiotule? întreb foarte nervoasa, fiind și speriata de acest imbecil.
-Am venit sa vad ce faci.
-Si asta înseamnă, sa îmi pui mâna la gura??
-Okey, nu mai tipa atâta!
-Deci.. ce dorești?
-Vreau numărul tău de telefon.
-Și tu crezi,ca o sa-l primești așa de ușor? spun eu
-Normal! spune el încrezut
-Hai sa mori tu! spun eu deja plecând spre clasa
-Normal ca o sa mi-l dai, dar apropo, unde te grabesti?
-Mă duc in clasa, am matematica...
-Wow, vin și eu.
-De ce vii cu mine?
-Am și eu matematica.spune acesta mandru de elIn timp ce mergeam spre clasa, ne intalnim cu Crystal și Claudiu cerându-se?
-Ce sa întâmplat? ii întreb, fiind foarte curioasa,motivul de cearta.
-Claudiu, vorbea cu curva scoli! îmi răspunde aceasta la întrebare fiind forte nervoasa.
- Ti-am spus! Ma întrebat ,despre excursia de anul acesta! ii spune acesta nervos.
- Despre ce excursie e vorba?întreb fiind foarte curioasa.
- Excursia spre Londra, care va fi in timpul săptămâni,in care nu facem nicio ora! îmi explica.
- Wow, ce mișto va fi! spun eu deja cu gândul la excursie.
- Okey, haideți la ora! ne spune Crystal, aproape de clasa!
🔥In ora🔥
Ne așezăm fiecare in bancile sale și imediat pe usa intra un domn tânăr și sexi.
-Buna ziua, elevi! Eu sunt Profesorul Thomas, și anul acesta o sa facem matematica împreuna.Sper sa ne înțelegem!După ce se prezinta acesta începe sa predea lectia...
🌙După ora🌙
-Acesta este lectia, sper ca ați înțeles-o. Ne intalnim ora urmatoare. Buna ziua! spune acesta plecând
-Buna ziua!
-Aleluia!exclama toti copii din clasa.
-Pa,băieți!spun eu ieșind din școala.
Urc in mașina mea și plec spre casa cu gândul la Dylan.
************************************Scuzați-mi lipsa dar nu am inspirație. Sper sa pot continua cartea. Ce părere aveți pana acum? Ce credeți ca va fi in următorul capitol?
Editat: 05.02.2022❤️
CITEȘTI
Îndrăgostită de cine nu trebuie Vol 2
FanfictionVolumul II Viata mea a fost mereu frumoasa până când am aflat adevărul.. Jur ca o sa-i razbun moartea lui Mama. Adrien Agrest pazesteti spatele,vin sa ma razbun. "Când adevărul se afla si tu in acel moment simti numai răzbunare" Aceasta carte are...