Capitolul III

95 8 7
                                    

~Povesteste Casandra~

Mă duc in clasa cu prietena mea și cu Claudiu, aceștia râzând de profesoara  Amelia, in legătura cu hainele ei demodate. Eu nu prea sunt atenta deoarece îl vad pe Dylan  sărutând o fata, și asta îmi crează un sentiment ciudat. Nu știu de ce am acest sentiment, cred ca este de la mancare, in fine. Intru in clasa și mă așez in a treia banca de la geam.
După vreo 5 minute vine și doamna profesoara Amelia,care este profesoara de biologie... foarte nașpa....
           -Buna ziua copii! Scuzați-mi întârzierea , dar am avut niște teste de corectat. Deci o sa fac prezenta, după voi preda următoarea lecție!

Și uite așa face ea prezenta...

~ După ora~

-Eu nu înțeleg de ce nu ai vrut sa vii in fata clasei sa te prezinți?ma întreabă prietena mea, in timp ce ieșim din clasa.
-Pentru ca nu am vrut! Nu trebuie sa merg, in fata clasei ca sa mă prezint! Acum serios!
        -In fine.... acum ce ora avem?
-Avem matematica cu Profesorul Thomas.spune acesta uitându-se la oral.
-Cine e profesorul Thomas?
-E un profesor nou și tânăr din câte am înțeles!
-Bine, oricum va las. Ne vedem in ora.
-Okey... Kiss!
-Kiss you!

După ce îmi iau " la revedere" de la Crystal, mă îndrept spre baia fetelor. Cel mai mișto lucru este ca  la acesta școala, exista dușuri...da poate vi se pare ciudat dar la vechiul meu liceu,nu aveam dus...deci trebuia sa stau toată ziua transpirata,  in caz de uitam al doilea schimb acasă.

E foarte nasol ca baia băieților este, lângă a noastră ,deci putem fi violate imediat. Dau sa intru in baie dar imediat sunt trasa in baia băieților.Persoana respectiva îmi astupa gura cu mâna......

Oare cine este?? Voi posta următorul capitol la 5 stele și 5 comentari.
Va urez un Valentine's Day fericit.
La multi ani tuturor ce poarta numele Valentina și Valentin!

Editat: 05.02.2022❤️

Îndrăgostită de cine nu trebuie Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum