Povestește Casandra
Astăzi e prima zi de liceu!M-am mutat recent, si sunt in clasa a 10 da,sunt eleva noua! Doamneeeee urăsc sa fiu in centrul atentiei!!!!!
Hei eu sunt Casandra Vanesa Atasoy,stiu am un nume de familie foarte ciudat, am crescut fără mama ,am părul albastru si ochi verzi ca smalardul.Cea mai ciudată chestie e ca nu semăn deloc cu tatăl meu. In fine azi începe liceul si sunt foarte emoționată, fiindcă sunt eleva noua.
Dacă va intrebati ce sa intamplat cu mama,a murit când aceasta m-a născut.-Casandra trezeste-te! striga tata la mine,crezând ca nu m-am trezit.
-Sunt trează! strig eu înapoi, anunțând-ul ca sunt treaza.Ma ridic din pat si ma îndrept spre dressing. Mă gândesc sa îmi aleg un tricou negru pe umeri,o pereche de blugi negri si o pereche de adidași . Dupa ce mi-am făcut o idee,ma îndrept spre baie.Imi fac un dus,ma piepten in parul meu lăsat până pe umeri si ma îmbrac in hainele alese adineauri.
Imi iau ghiozdanul,telefonul meu care este un samsung S9 plus si cobor jos la micul dejun.-Buna dimineața,tati!spun eu pupandu-l pe obraz
-Buna dimineața ,puiul meu dulce!spune el pupandu-ma la fel pe obraz.
-Deci....azi cand vii de la firma?spun eu sperând că va veni mai devreme.
-Iartă-ma, scumpete!Am uitat ca azi e ziua ta!
-Nu-i nimic,tati!spun eu supărată, dar încerc sa nu arat.
-Uite, îți dau cadoul meu!Tati imi da o cutie cu un scris ciudată pe ea si imi spune:
-Să o deschizi deseară cand vi acasa!Da?
-Da,tati!spun eu tristă
-Puiuț,ce ai pățit?
-As vrea sa fie si mama aici alături de mine,urandu-mi la multi ani si sa-mi spuna cat ma iubește.spun eu suspinand -Offf,draga mea!Nu plânge!Gândește ca ea ne privește in momentul asta si nu vrea sa te vada tristă!
-Da?spun eu ca un copil mic
-Da,acum fuguta ca întârzi la scoala!
-Bine,tati!Pa!!
-Pa!
Ma ridic de pe scaun cu cutiuță in mâna, si ma îndrept spre mașina gânditoare. Da cum ati auzit, cum tatăl meu e faimos in Paris, mi-a putut lua carnetul de conducere mai repede.
Ma urc in Audi-ul meu R8 negru mat si plec spre liceu, sperând ca ziua de azi sa fie bine.
Ajungând acolo,nu-mi venea să cred!E acelasi liceu unde a învățat si mama!Cobor din masina si ma ciocnesc de o fata roșcată!Stai un pic!
-Crystal???
-Casandra????Si începem să ne luam in brate!
Ea e cea mai bună prietenă si verișoară a mea, ea este fica lui matusa Alya si unchiul Nino!-Unde e Andrei?? întreb fiind curioasa.
-E înăuntru!
-Aaaa,ok! Hai sa ne luam orarul,cărțile si nr de la dulapuri.Îndreptându-ne spre intrare, in spatele nostru se aude un sunet de motor atât de mișto.
Ne întoarcem si persoana care are cel mai mișto masina este..........Si acesta este primul capitol!Sper sa va placa aceasta carte!
#522Editat pe 05.02.2022❤️🔥
CITEȘTI
Îndrăgostită de cine nu trebuie Vol 2
FanficVolumul II Viata mea a fost mereu frumoasa până când am aflat adevărul.. Jur ca o sa-i razbun moartea lui Mama. Adrien Agrest pazesteti spatele,vin sa ma razbun. "Când adevărul se afla si tu in acel moment simti numai răzbunare" Aceasta carte are...