Žiaci privitajte nového spolužiaka
(odkaz autora hihii teraz ak bude hrubé písmo to známena pohľad Georga)
Predstav sa nám
Uhggg zase ta veta "predstav sa nám" to som počul už toľko krát..
Otco sa sťahuje stále za lepšou pracov. Ale som rad ze toto už bude posledné sťahovanie. Po maminom úmrtí sa otec na to vykašlal a zmieril sa s touto prácou. Není najlepšia no co už aspoň niaka. *povedal som si v hlave*„Tak sa nám predstav"
Zase zaznel ten ucitelkin hlas..Ahojte moje meno ge goerge.
Mam 17 rokov(tie roky tu po upravím ďakujem za pochopenie)
Presťahoval som sa sem kvôli otcovy našiel si tu novu prácu. Žijeme u jeho kamaráta lepší pobit si momentálne nemôžme dovoliť.„Dobre George. Sadni si do lavice kde je volne“ ozvala sa učiteľka
Bolo tu len jedno volne miesto v zadu pri jednom chalcovy. Je to vzlatštne vôbec mu není vidieť do tváre. Je zákruta jeho svetlo hnedimi až blondnatymi vlasmi.
Celkom sa bojím k nemu sadnúť. Ale prežil som veľa sikanatorov a on ich myslim si ze to nebude až tak zle.George si išiel sadnúť
„A-ahoj" vystrašene som ho pozdravil.
Ahoj. Odpovedal mi mal príjemný hlas usmial som sa na neho a vitiahol si prázdny zošit a pero.
Zaujímavé už bude hodina končiť a ani slovo nepovedal
Keď zazvonil tak sa všetky baby na hrnuli k našej lavyci a začali ma vyspovedať. Mile :)
Czzz czzz
No konečne ma zvonček zachránil pred babymy.
Snažil som sa môjmu spolusediacemu povedať aspoň sprosté „ahoj" je to zvláštne ale hanbím sa sním hovoriť.. Je tam roztomilý a bojm sa ze sa hneď zacervenam a uvidí to.
Neveril som ze to niekedy poviem ale áno je zlatí. :)*na chvíľu som sa za pozeral na nho*
„Umhh. Ahoj?“ ozval sa dreamov hlas
Amuebsjaaia spanikaril som a ozdravil som sa.
On sa na mňa usmial a ja som sa červená viac ako kedy inokedy..
„Dúfam ze si toho nevšimne" v mysli som si povedal.„Chlapci nebavte sa a počúvajte" ozval sa hlas učiteľky ktorú tak všetci neznášame.
Po hodine som zase počúval ten "nádherný" rozhovor medzi novín žiakom a dievčatami. No aspoň som sa o ňom niečo dozvedel,ale stále som sa bál mu niečo povedať.
Czzzz zazvonil posledný zvoncek tohoto dňa.
Už som sa bál že tento školský deň neskončí.„Ummh ahoj zatiaľ si jediný chlapec z ktorím som prehodil vety. Nemohol by si mi to tu v meste trochu poukazovať? Pochopím ak odmietneš" povedal George.
Áno mohol by som... George :)
„Prepáč vypadlo mi tvoje meno" zasmial som saTo chápem tiež tu ešte neviem všetkých mena poriadne na spamet.
Jasne ze som súhlasil z tím že ho tu prevediem nemám čo robiť. Môžme sa zabaviť.
DOBRE DETIČKI MOJE TOTO JE KONEC POKÚSIM SA VYDÁVAŤ ČASTEJŠIE. ZASE NENÍ RO NAJDLHŠIE MUSÍM SA VIAV SNAŽIŤ PAPA