Пройшло два тижні. Скоро школа. Ми всі стали такі близькі. Можна навіть сказати, що ми всі одні найкращі друзі.
Сьогодні у Кіри вдома вечірка, День Народження.
Зранку я одразу ж пішла до неї.
- Кірусь, Сонце вітаю тебе.
- Дякую, Златусю. - вона мене міцно обійняла, і ми пішли на кухню. На столі стояли панкейки та безліч напоїв.
- Піцу привезуть пізніше. Залишається прикрасити дім.
- Мене і Лейли не чекайте, ми до тітки. Проведіть весело час - сказала мама Кіри. Лейла була меншою сестрою Кіри. Їй 13. - Ну все, бувайте!
- Бувай! З чого розпочнем?
- Ми до 17 встигнемо? Може покличемо Джесіку та Емі? - Джесс та Емі двоюрідні сестри близнючки Кіри.
- Гарзд.- через 20 хвилин прийшли близнючки.
- З чого розпочнемо? - запитала Джесс. - Покажи свій список гостей.
- Він на столі. - у списку було 6 гостей.
- Тут Ваня... - мені стало моторошно.
- Ну я подумала що було б якось не правильно не запросити твого хлопця. - єхидно мовила Кіра.
- Він мій друг!!!
Всі вибухнули сміхом.
- Тоді так, надворі буде прикрашати Джесс. У вітальні Злата. Я з Емі піду в магазин вкуплю попкорну на фільм. І запам'ятайте, все має бути просто ідеально. - ми як солдатики одночасно кивнули. Кіра завжди головна.
- Доречі, ці зефірки такі смачні, я просто обожнюю зефір
- Так, мені їх мама з Польщі привезла.
Рожеві зефірки. ♡︎♡︎
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання пелюстка🥀
RomanceОстання пелюстка - це немов останній шанс для неї почати все з нуля. Відновити ті прекрасні спогади та змінити себе.