"Je tu zima" bylo první co mě napadlo poté co jsem se probudil a zachumlal se pod svou peřinu, najednou jsem vedle sebe uslyšel obří ránu a hned potom závreční mého nejlepšího kamaráda Taehyung který u mě dnes spal a zřejmě spadl z postele a já se nebránil smíchu "nesměj se mi!" křikl, zvedl jsem se a šel mu mu pomoct se zvednout "dal jsem mu pusu na čelo" s Taem jsme si hodně blízcí ne jako vztah nebo tak ale beru ho spíš jako velkého bráchu"
Vlezl jsem si zpátky do postele a vzal si telefon chvilku jsem tak ležel a potom se zvedl aby jsem se já a Tae stihly upravit do školy
Když jsem se upravil šel do koupelny Tae a já se zatím oblékl do školního oblečení, když vylezl i Tae ještě jsme něco snědli a šli se obout
Jen pro orientaci jsem se podíval na mobil kolik je hodin *7:27* COŽE?!! Tae pohni si už teď přijdeme určitě pozdě! Vyrazily jsme ke škole, zrovna kolem projel autobus a jelikož tady kousek je zastávka, popadl jsem Taeho za ruku a běžel s ním jak jen to šlo aby jsme ho stihly, nastoupily jsme a vezli se až ke škole
Vystoupily jsme a šli směrem do školy ještě nám zbývali 3 minuty šli jsme a najednou někdo zavolal "Taehyungu" Tae i já jsme se otočily a stál tam nějaký kluk.. Tae ho pochopitelně znal ale já ne, Tae se rozešel za ním a já jako štěně šel za ním.
"Ahoj" řekl Tae s úsměvem a ten druhý řekl taky ahoj, tohle je Jungkook představil mě "ahoj" řekl jsem a on se usmál "ahoj, jsem Jimin"
řekl a znovu se usmál vlastně se celou dobu usmívat nepřestal, jeho úsměv aniž bych si nějak uvědomoval mě docela zahříval u srdce.. vlastně byl docela hez- vyrušil mě školní zvonek a tak jsme se všichni tři vydali do třídy.
Sedl jsem si do své lavice a Tae si sedl jako každý jiný rok hned do vedlejší lavice ale něco co jsem nečekal bylo že se Jungkook posadil přede mě, vůbec mi to nevadilo spíš naopak..
(time skip)Bože teď jak to čtu po asi půl roce tak z toho umírám, co to je?! 😭✨