Prológus

52 3 1
                                    

    Egy újabb nap virradt ránk. Az ablakon átsütött a napfény sugarai pont az ágy végére.
    Ott gubasztottam én is magzatpózba. Szokasosan nyújtozkodtam egyet majd oda másztam az "gazdámnak" hívott személyhez és kezei közé fúrtam magam . Jah igen, nem vagyok ember. Egy átlagos macska vagyok. Fogjuk rá átlagos. Mindenki ismeri a Stray kids-et? NEM?! Azonnal spuri fel a netre és hallgasd meg őket . Ha még is akkor tudod kinek van három bájos macskája.
-Jó reggel Dori...-motyogta álmos hangon Minho miközben magához húzot óvatosan. Ez volt a mi pillanatunk. Mivel Doongie és Soonie ilyenkor valahol másfele járnak én lehetek Minhoval. Imádom az illatát és mikor úgy húz mellkasához hogy hallom a szívverését.
-Csak 5 perc,mert lassan kellnem kell.-mondta miközben megvakart egy pontot a füllem mögött. Automatikusan dorombolni kezdtem, amire ő elmosolyodott. 5 perc múlva tényleg kikellt az ágyból és a nyújtozkodások után a konyha felé ment ,hogy megcsinálja a szokásos kávéját. Én óvatosan utána topogtam és az egyik konyhai székre felugrodtam. Tudom csak akor kell korán mikor vissza kell mennie a dormba a csapatához. Hétvégére jár csak haza, hétköznap mindig elmegy dolgozni. Ilyenkor nagyon hiányzik ,mert van mikor nagyon sokáig nem jönn, csak a nagy világító dobozból tudjuk őt figyelni.
Miután kész lett a kávéja leült egy másik székre majd a telefonját kezdte böngészni. Próbáltam néha felkukucskálni, de túl magason volt az asztal .
-Kíváncsi vagy mit nézek?-fordult felém. Én csak egy nyávogással jeleztem,hogy "IGEN".
-Hát nem mutatom meg. HaHaHa.- nyújtotta ki rám a nyelvét majd vissza fordult a telefonjához. Néha nagyon gané tud lenni, de így szeretem. Kávézás után vissza mentünk a szobájába ahol átvette a pizsamáját. Nem mondom azt néha nem figyelek oda . Túlsagosan tökeletes a teste. Nem az a kigyúrt állat,de mégse egy csontváz.
-Baszus a fogkefét a fürdőben hagytam!-kiálltot Minho és elrohant nyitva hagyva a bőröndjét. Arra gondoltam ha kiveszek valamit a táskájából akkor majd vissza kell jönnie és kicsit még velünk lesz. Így is tettem. Belemásztam a bőröndbe és épp kiakartam venni a sapkáját amikor vissza tért. Telefonon beszélt valakivel így szerencsére nem vett észre, de reflexből rám csukta a bőrönd tetejét. Egy darabig ott kuporogtam a ruhák közt a sötétben majd halkan elkezdtem nyávogni, de nem hallota meg senki. Így bele kellet nyugodnom és a jó oldalát nézni . Minho-val utazok.
...

Épp aludtam amikor arra ébredtem valaki felemelte a bőröndöt. Mintha egy földrengés lett volna össze-vissza zötykölődtem a ruhák közt. Igaz még sose éreztem földrengést ,de valami ilyesmi lehet. Hirtelen letett és cibzár nyitásra lettem figyelmes. Minho nyitotta ki a bőröndöt és csodálkozva rám nézet.
-Dori?? Te mit keresel itt?!-kérdezte majd óvatosan karjaiba vett.
-Én hülye azt hittem csak képzelem a  nyávogást...
-Mit képzelsz?-jött be a szobába egy másik fiú. Eddig csak képeken láttam Minhoval. Biztos nagyon jó barátok.
-Neked is szia Jisung. Ki is engedett be a  szobámba?-nézet a mókus pofájú fiúra.
-Úgy gondolom, mint legeslegjobb haverod, bármikor bejöhetek ide.-rántotta meg a válát majd  ledölt az ágyra.
-Mindenki hiányzot kivéve te .-tett le engem a  földre majd nyakából levette a  nyakpárnát és a másik fiúhoz dobta.
-Hé ,ez nem volt szép!
-Bocs nem vagyok egy úriember.-mosolygot Minho majd rám nézet.
-Na te veled mit csináljak?
-Ő a macskád? Azt hittem vörös van.-állt  Minho mellé és átkarolta a  válát. A gazdám csak egy gyilkos tekintettel nézet a mókus srácra majd vissza rám.
-Ő Dori , a legfiatalabb cicám.
-Hát hello Dori! Üdv itthon.-felém nyújtota a kezét. Én csak néztem mit akkar . Mit csináljak vele?! Harapjam meg? Szerintem vette a célzást és elhúzta  a  kezét.
-Megyek szólok Chan-nek elkénne menni a  boltba macska kajáért. Meg pár cucc ért.
-Rendben veled megyek.
"És én?? Megint egyedül maradok? Tudom csak nyávogásom értitek , de nem akarok egyedül maradni."
-Te létszi vigyázz Dorira. Ha már annyira szeretsz a  szobámba lenni.-forgata mega  szemeit Minho majd kiment a  szobából. Így maradtunk 2 a mókus fiúval. De elszorakoztatuk egymást. Elővett egy régi kis plüsst és azzal játszotunk.
...
Minho  a barátaival beszereztek nekem pár dolgot . Kicsit már otthon is éreztem magam. Be is sötéted és szokásos helyemen az ágy végén vártam Minho-t, hogy végezen a  fürdéssel. Egy 20 perc után meg is jelent. Egy kis törölközővel vizes haját törölgete ,egy szürke rövid ujjú felső volt rajta és egy fekete boxer alsó. Óvatosan megsimogata a fejem majd az ablakhoz ment és onnan nézet ki. Kimásztam az ágyból és lábához dörgölödtem.
-Szia kis hercegnőm.-mondta halkan majd karjaiba vett .
-Nézz ki . Az ég bolt tele van csillagokkal .  Olyan gyönyörű mint te vagy.-nyomot fejecskémre egy puszit. Sokszor ez olyan nyálas de most nem zavart. Lett egy új közös pillanatunk. A  sok fényes pontot nézve csönd telepedet ránk. Mintha csak ketten letünk volna. Hirtelen egy fénysugár haladt át az égbolton .
-Ezt a mázlit! Egy hullócsillag. Kívánj valamit Dori.-mosolygot rám.
"Én kivánjak? Nekem csak egy kívánságom van. Szeretnék ember lenni, hogy veled lehesek." Persze ebből semmit nem hallot csak egy ásítással jelezte itt a lefekvés ideje. Eljöttünk az ablakból és lefeküdtünk az ágyra.
-Jó éjt Dori. Reggel találkozunk.-mondta halkan Minho majd nem is telt el sok idő és már csak a szuszogását hallotam.
   Reggel mikor kinyitotam a szemem Minho nem volt az ágyban  és nem ez volt a legfurcsább. Minden kisebb lett és jobban fáztam . A mancsaimra néztem és helyetük két emberi kezet láttam. Teljesen megvoltam rémülve és nem értetem mi ez az egész. Ember lettem? Teljesült a kívánságom?

Állati szerelemOnde histórias criam vida. Descubra agora