BRS-2

61 17 9
                                    

Aynanın karşısına geçip boydan boya kendime baktım.Evet işte bara gitmek için hazırdım.Kısa siyah bir şort.Göbeğimi açık bırakan bol yine siyah bir bluz.Üstüne tahmin edebileceğiniz gibi deri ceket.Ama sanki bir şeyler eksikti.Dolaba gidip siyah fötr şapkamı alıp taktım.Sonuç ise gotik tarz takılan bir kız.Dudağıma da bordo rujumu sürdüm.İşte şimdi tamamdım.Çantamı da alıp aşağıya indim.Birce abla ve Semih abi yemek yiyorlardı.Semih abi beni görünce uzun bir ıslık çaldı.Bunu her zaman yapardı.Birce abla Semih abinin kafasına vurdu.

-Önüne dön ve yemeğini ye.Yoksa salonun koltuğunu mu özledin?-

Diye şakacıktan kızdı Birce abla Semih abiye.Semih abi hemen önünü döndü ve Ben bir şey yapmadım ki moduna girdi.Birce abla kafasını onaylar şekilde salladı.

-Aferin.Böyle böyle adam olacaksın.-

Dedi.Ruhsuzca gülümsedim.Çok hoş bir manzaraydı ama bunu hissedemiyordum.Gerçektende bu işten sıkılmıştım.Ömrüm boyunca böyle yaşayamazdım.Hissetmemenin nefessiz kalmaktan bir farkı yoktu.Öldürüyordu.Yavaş yavaş acımadan.Semih ağabeylere kısa bir bakış atıp,

-Size iyi akşamlar.Ben çıkıyorum.-

Dedim.Semih ağabeylerde iyi akşamlar dedi.Çantamdan  bagajın  anahtarını çıkartıp otomatik kilidi açtım.Siyah spor bir arabam vardı.Gerçektende müthişti.Müthiş yanında az kalır aslında.Olağanüstü.Evet evet olağanüstü.Bu araba  olağanüstüydü.Arabaya binip çalıştırdım.Villanın huzurlu bahçesinde çıkıp sokakların gürültülü barlarına doğru sürdüm.

Barlar sokağına geldiğimde sokağın en gösterişli barı olan Şeytan ın İni ne gittim.Ne doğru bir isimdi.Gerçektende şeytanın arzuladığı her türlü pislik vardı barda.Hatta fazlası.Orada çalışmamım sebebi insanların ruhsal davranışlarını incelemekti.Neden uyuşturucu ya da alkol kullanıyorlar?Neden  birilerini öldürüyorlar?Vs işte.Ayrıca insanlar neye nasıl tepkiler veriyorlar bu kalabalık ortamda gayet iyi gözlemleyebiliyordum.Peki bütün bunları neden mi yapıyorum?Yeteneğimi kullanıyorum.Ruhsal hastalıklara çözüm arıyordum.Ya da fiziksel...Hafta boyunca gözlemlediğim insanlar ve hastalar hakkında rapor yazıp yurt dışındaki ünlü bir ruh hastalıkları hastanesine gönderiyordum.Türkiye de akıl hastanesinde yatarken o hastaneden bir doktorla tanışmıştım.Yeteneğimi fark etmişti.Onlara yardım edip edemeyeceğimi sorduğunda yardım ederim demiştim.Bu işten bir miktar para alıyordum.Bu parayla ihtiyaçlarımı karşılıyordum.Böylece Semih ağabeylere yük olmuyordum.İşte burada çalışmamım sebebi de buydu.Barın önüne geldiğimde güvenlik görevlilerini başımla selamladım.Böyle bir barın güvenlik görevlisi olmak onlar için epey zordu.Ve inanır mısınız bilmem ama ikisi de yumuşak kalpli insanlardı.Ali ve Demir abi...İçeriye girdikten sonra direk yer altındaki dansçıların odasında gittim.Yol boyunca yiyişen çiftlerden usanmıştım doğrusu.Her koridorda iki üç çift.Bar değil sanki genelev.Odaya geldiğimde gözüm direk Nil e kaydı.Gerçekten de çok seksi olmuştu ve bu Kerem açısından hiç hoş değildi.Kerem benim Birlik ten arkadaşımdı ve anlayacağınız üzere Nil ile sevgililer.Nil beni görünce gülümsedi ve yanıma geldi.

-On dakika sonra  sahnedeyiz.-

Dedi.Kafamı tamam anlamında salladım.Deri ceketimi çıkardım.Aynanın önündeki boyalarla alnıma yeni ay çizdim.Yeni ayın etrafından sarmaşık tarzı desenler çıkardım.Bunu dansımız daha da ilgi çeksin diye yapıyorduk.Ve işe yarıyordu.Makyaj bittiğinde Sahneye çıkma zamanımız gelmişti.Beş kızdık ve hepimiz oldukça açık giyinmiştik.Seksi olmak temel kuraldı.Ne kadar ilgi çekici o kadar insan.Müzik ilk önce hafif bir melodiyle başladı.Işıklar Nil i aydınlattı.O dansa başladığında müziğin ritmi baştan çıkarıcı bir tona gelmişti.Erkeklerin gözlerindeki arzu fark edilmeyecek gibi değildi.En son bana sıra geldiğinde ışık beni aydınlattı.Kafam yere eğikti.Kafamı yavaşça kaldırdım ve bardaki insanlara seksi bir gülümseme gönderdim.Direğin etrafında bir tur döndüm.Şapkamı çıkartıp rastgele insan topluluğuna attım.Direğe bacaklarımı sardım.Bir elimle direği tutarken geriye doğru eğildim.Hızlı bir manevrayla hareketimi sonlandırdım.Yavaş hareketlerle direğe sürtündüm.Bunu yaparken dudağımı davetkar bir şekilde ısırdım.Erkekler gerçektende aç gözlerle bakıyordu.Bu beni ürkütmüyordu.Eğer sırnaşan olursa ona haddini bildirirdim.Seks için burada değildim.Bir kaç hareket daha yaptım.Üzerimdeki ışık söndü.On saniye sonra oldukça enerjik bir müzik çalmaya başladı.Müzik başlar başlamaz beşimizin üzerindeki ışıklar yandı ve asıl dansa geçiş yaptık.Erkek dansçılarda bize katıldı.Benim eşim Aslan dı.Elini belime koydu.Beni havaya kaldırıp döndürdü.Beni indirdikten sonra hareketlere devam ettik.En son arkaya doğru beş takla attım.Bir dizim yere değer şekilde çömeldim.Diğerleri de son hareketlerini yaptılar ve dans bitti.Bir alkış tufanı koptu.Seyircilere yaklaşıp reverans yaptım.Bakışlarımı yerden kaldırdım.Bakışlarım seyircileri tararken gözüm bir oğlana takıldı.Benim şapkamı takmıştı.Rastgele attığım şapkamı.Gözlerimin içine bakarak şapkayı çıkarıp eski usul selam verdi.Ben de ona gülümsedim.Onun da dudağının kenarı ruhsuzca kıvrılmıştı.Gözlerinin içindeki acı öyle yoğundu ki.Bana Rachel ın gözlerini anımsatıyordu.Aynı karanlık,acı ve nefret dolu bakışlar.Bana gözünü bile kırpmadan bakıyordu.Aynı şekilde bende.Daha sonra Nil ve diğerleri sırayla sahneyi terk etmeye başladı.En son bana sıra geldiğinde sahneden indim.Sanırım bu durumda isteyerek olmasa da bakışlarını ilk kaçıran ben olmuştum.

Yaklaşık yarım saattir bir taburede oturmuş bar tezgahında yaslı bir şekilde insanları izliyordum.Kerem bardakları siliyordu.Nil ise içki isteyenlere bakıyordu.Kerem bana yaklaşıp ağzını açtı ama daha sonra bir şey demeden kapattı.Yüzünden de bir şey anlayamıyordum ki.Birlik bize duygularımızı saklamayı iyi öğretmişti.Yani yüzünden iyi mi kötü mü bir şey söyleyecek anlayamıyordum.

-Hadi söyle!-

Dedim Kerem e.

-Birlik bana görev verecekmiş.Ama ne olduğunu bilmiyorum.-

Dedi.Demek Birlik ten son görevini alacaktı.

-İşte bu çok güzel.Ondan sonra sana görev vermeyecekler.-

Dedim.

-Evet sanırım güzel olanda bu.Ama yine de görev...Başımı belaya sokarsa ne olacak?-

Dedi.

-Lütfen kendine gel.O kadar kişi öldürdük.Ve Birlik bize bir insan bir nasıl öldürülür en ince ayrıntısına kadar öğretti.Bence bu görevi en iyi şekilde yerine getirip Birlik ten kurtulacaksın.-

Dedim.Teselli olsun diye söylememiştim bunları.Gerçeklerden başka bir şey değildi söylediklerim.

-Pekala sanırım biraz endişelendim.Ama sen haklısın.O kadar insanın canını çaylak bir suikastçi olmak için almadım.Yeteneklerime güvenmeliyim.-

Dedi.Gülümsedim.

-Aynen.-

Dedim.

-Hem senin kod adın Kurşun.Keskin nişancılığını konuşturacağına eminim görevde.-

Dedim.O da acımasız bir katil gibi gülümsedi.Ki zaten öyleydi.Ben de öyleydim.Sadece öldürme şekillerimiz birbirinden farklıydı.Ben ya katana kullanırdım ya da ruhsal işkence yapardım.Zaten Birlik teyken bir ay kadar işkence timindeydim.Kerem ise modern silahlarla takılırdı.Keskin nişancılığı ise inanılmazdı.Öldürmekten  bu kadar bahsetmek yeterli.Saate baktım.Üçe geliyordu.Gitme vakti gelmişti.Kerem ve Nil e baş selamı verdim.İnsan kalabalığını yararak çıkışa geldim.Aynı şekilde güvenlik görevlilerine de selam verdim.Biraz öteye park ettiğim arabamın yanına gittim.İyi bir şey olmamıştı.Bu kadar suçlunun arasında sağ kalmayı başarmıştı sevgili arabam.Arabayı çalıştırıp eve doğru sürdüm.Evin yakınlarına geldiğimde yolda sarsak adımlarla yürüyen birini gördüm.Arabayı yavaşlattım.Gözlerimi kısıp yürüyene baktığımda kafasındaki şapka dikkatimi çekti.Benim şapkamdı.Yani bu o oğlandı.Acı dolu gözlerle bakan oğlan.Birden durdu.Fark edebildiğim kadarıyla elleri zangır zangır titriyordu.Yavaşçada olsa arkasından geldiğimi fark etmemişti.Eğer fark etseydi en azından başını hafifçe çevirip bakardı.Dizlerinin üzeri düştü.Ben ise çoktan abrayı durdurmuştum.Temkinli adımlarla yanına gittim.Kollarını göğsünde birleştirmişti.Sanki üşüyor gibi.Yere tamamen yığıldığında adımlarımı hızlandırıp yanına gittim.Gözleri kapalıydı ama hala şiddetli bir şekilde titriyordu.Gözlerini açıp kontrol ettim.Nabzına da baktım.Nabzı aşırı hızlıydı.Bu onu bir kalp krizine sürükleyebilirdi.Ve artık su götürmez bir şekilde ortadaydı ki şapkalı oğlan uyuşturucu krizi geçiriyordu.

LÜTFEN OY VERİN.HİKAYEMİ AÇTIĞINIZ ZAMAN ELİNİZ YILDIZ BUTONUNA GİDERSE ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN.VE HİKAYEMİ OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER....

BENİM RUHUM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin