5.kapitola

711 54 3
                                    

Tak ako aj jej duch aj ona tam mala v strede červenú škvrnu no ale tu mala aj nôž keď sme sa otočili stála tam Lucia (jej duch) a uštipačne sa na nás smiala. My sme strašne kričali .

Keď som na chvíľu zavrela oči ocitla som sa v druhej budove školy bola som tam sama ale počula som Abbyn krik a plač ale aj smiech ktorý bol Luciin vychádzalo to z vedľajšej triedy. Začala som plakať aj ja a vravela som ,,prosím ťa nechaj ju nechaj ju !!!!"asi o minútu to prestalo a ja som sa cítila ešte horšie pretože som sa bála čo bude ďalej.

Zaspala som.

O hodinu neskôr...

Zobudila som sa ako som pripútaná na stoličke a rozplakala som sa. Uvidela som Abby ako má celé ústa rozrezané. ,,Ahoj chceš zomrieť takto ?!!! Zničila si mi celý život ,ty aj ona "(vravela Lucia). Ja som sa trocha zamyslela a potom sa opýtala ,,čo sme ti spravili ,ja ja vôbec neviem o čom hovoríš ??". Pozrela sa na mňa ako keby ma išla zabiť ,,ukradla si mi ju nerob sa ,že o ničom nevieš ,bola to moja najlepšia kamarátka odkedy je s tebou na mňa ani nepomyslí ....."

,,Ako si sa stala duchom ?" nebol to dobrý nápad sa jej to opýtať ,,to ten démon.... A vieš čo to nieje tvoja starosť ty sviňa ešte dnes ťa zabijem !!!! AAAAAAAA!!!!!". Keď to dopovedala začala kričať a odišla aj s Abby .

Bol to najhorší okamih môjho života....a začala som plakať.

Dúfam ,že sa vám to páčilo potešil by VOTE alebo KOMENT či mám pokračovať : *

Duch v školeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang