21.10. 2007

128 3 0
                                    

Jesen bola v plnom prude. Stromy zhadzovali svoje pestrofarebne listy,trava sa pripravovala na spanok pod snehom,kedze vsetko naznacovalo skorsiemu prichodu zimy.

,,Cawes Karin , dnes bude u mna posledny vecierok. Vies alkohol ... Prides?" ozval sa v telefone hlas Denisa, Jakubovho mladsieho brata.

,,Jeeej jasneze dojdem aj s Kiarou ok?"

,,Jasne aj na nu som myslel . Tak dobehnite okolo 19:00! Cakam Vas!"

Ozvalo sa pipnutie. Denis zlozil mobil a Karin skakala od nadsenia po dome. Hned volala svojej najlepsej kamaratke Kiare. Kiaru poznala od svojich 8 rokov. Bola to tenucka blondynka s cokoladovymi ocami. Troska ticha ,ale velmi priatelska a mila. Zboznovali si navzajom, mali rovnake nazory, boli si ako sestry.

Cas isiel velmi pomaly. Zraz s Kiarou bol o 17:00,takze sa stihnu prejst a kupit niake obcerstvenie.

Otvorili mohutne,zelezne dvere ,ktore pripominali dvere sejfu. Iba tieto vsak viedli priamo do zahrady. Vsetci kamosi boli vzadu a pripravovali sa na party za hlasnu hudbu. Bolo tam pivo a niaka palenka. Kazdeho pozdravili a vecer sa mohol zacat.

Do perfektnej atmosfery zrazu vstupil perfektny clovek. Vosiel Denisov starsi brat Jakub! Karin sa rozbuchalo srdce. Za Jakubom prisli aj ostatni jeho kamosi . Vtedy sa oslava zvrtla. Uz sa len pilo . Karin nahovorili na prvy poharik potom aj druhy. Zrazu pivo a dalsie dva pohariky. Na 16 rocne dievca,ktore s alkoholom nema ziadne skusenosti to nie je malo. Aj Kiara aj Karin uz mali v hlave ,takze cesta na poschodie na zachod bolo hotove dobrodruzstvo , ktore museli podniknut aj Jakub s jeho kamosom Alexom. Alex bol krasny chlapec,suknickar. Kiara bola donho blazon . Obe dievcata sa velmi potesili ze snimi mozu byt . Vsetci styria sa pomaly plazili hore schodmi. Baby odisli na wc a chalani ich pockali . Cestou dolu Alexa napadlo ,ze by sa mu zisli zuvacky . Karin sa zlakla,ze z nej budu rodicia citi alkohol . Rychlo navrhla ci nezbehnu niake kupit do nedalekej krcmy. Aj sa tak stalo. Co bolo dalej si Karin velmi nepamata. Po prichode spat aj so zuvackami sa este pilo. Pre Kiaru prisla mamina. Karin tam zostala. Niekto navrhol skryvacku. Každý stymto napadom suhlasil. Rozdelili sa do dvojic a nahodou sa Karin dostala do paru s Jakubom. Isli hladat ludi. Nasli jednu ,druhu aj tretiu dvojicu. Jakubovi to ocividne stacilo. Prechadzali sa ruka v ruke smerom do mastale s naradim s nadejou,ze tamnajdu dalsiu dvojicu. Nikto tam vsak nebol. Boli tam len On a Ona! Vyliezli na povalu mastale. Sedili ,rozpravali sa. Jakub sa otocil k nej a uz ,uz to vyzeralo ,ze ju pobozka. V tom mu nieco zazrela v ociach . Nevedela to identifikovat. Postavil sa a zisiel dolu schodmi. Drzal Karin za ruku aby nespadla na strmych rebrinach. Boli 2 hodiny . Karin musela ist domov.

Detska laskaWhere stories live. Discover now