Konečne som bola hotová! Po výbornej , horúcej sprche som si obliekla asi dvoje silonkových pančušiek, krásne ,červené, hodvábne šaty, ktoré som si nedávno kúpila za celý majetok. Našťastie sme s Kiarou zarábali dosť slušne, takže sme si mohli dovoliť aj drahšie kúsky. Dala som si vysoké, čierne lodičky. Detaily som doladila luxusnými šperkami, ktoré som dostala od maminy na Vianoce. Namaľovala som sa a zišla dole schodmi. Na prízemí na mňa čakala mamina s Vladimírom, Kiarina mamina a jej nevlastný otec. Kiara tam ešte nebola. Asi nestíha, pomyslela som si. Čakal ma dokonalý večer s najbližšími...a s Jakubom!
"Party" bola v plnom prúde. Každý sa zabával , jedol a pil. Hovorili sme si historky zo života. Keď som bola menšia takéto rozhovory ma nebavili. Nezažila som ešte vtedy toľko, aby som o tom mohla otvorene rozprávať. Teraz som však hovorila neustále. Aj Vlado mal dobré príbehy, na niektorých som sa tak smiala ,až som plakala. Musela som si dávať pozor na liečenie lebo prichádzala dvadsiata tretia hodina. Boli sme už naponáhlo,ale musela som zavolať otcovi a zaželať mu , aj keď predčasne šťastný Nový rok. S otcom som bola napriek všetkému v kontakte. Mali sme dobrý vzťah,ktorý som nemienila stratiť len kvôli vzdialenosti. Býval v Česku. Pravidelne som za ním chodila, vždy sme si spravili super program.
Zatrubilo auto. Je čas ísť. Rozlúčili sme sa od rodiny a popriali sme si veľa úspechov do Nového roka.
Jakub sedel na strane vodiča a Alex vedľa neho. Nastúpili sme dozadu a pozdravili sme sa. Cítila som sa ako pubertiačka, ktorá nastupuje do auto so staršími chalanmi a jej rodičia o tom nevedia.
Alex začal rozvíjať konverzáciu.
,, Som rád, že idete snami. Neviem v akých kríkoch by sme zostali ležať keby sme nemali dozor."
,, No môj milý nato sa nespoliehajte", povedala Kiara s úškrnom ,, tiež sme vyrastli a nebudeme sa na vás pozerať ako pijete."
,, Má pravdu!" potvrdila som.
,, Niekto nám tu moc vyrástol!" doberal si ma Jakub.
,,Bacha ona hryzie!" pokračoval Alex.
,,Kušte už!" zahriakla som ich pričom som sa dosť smiala.
V aute prevládala super atmosféra. Celé to bolo ako z nijakého amerického filmu. Dorazili sme do Blavy , kde boli Jakub s Alexom troška stratený. S Kiarou sme ich navigovali na Hlavné námestie. Tu sa začala naozajstna PARTY !
YOU ARE READING
Detska laska
RomanceViete si predstavit detstvo bez lasky? Bez posmeskov typu "Majko lubi Lucku?" Asi nie. A co tak detsku lasku ,ktora nepominie? Lasku ,ktora zacala v utlom veku a ani casom z nej neubuda... Dnes uz 24 rocna Karin zistuje, ze laska nie je hracka,ktora...