Je ráno 7:00 a já se probudím.
Jake stále spí..Půjdu se vysprchovat a vyčistit si zuby, jako každý den..
Potom jdu do kuchyně a zjistím, že je prázdná lednička, takže budu muset jít nakoupit. Jakea nechám spát, obléknu se a vyrazím do obchodu.
Po cestě potkám Lucase..
E = "Jé, ahoj Lucasi.." řeknu s úsměvem..
L = "Ahoj Ello, to je ale náhoda, akorát se chystám jít za vámi.." řekne s úsměvem..
E = "Aha, já jdu teď akorát nakoupit. Nechceš jít semnou?" řeknu mile..
L = "Fajn.."
Po cestě se zeptám Lucase :
E = "Hele, jak vy to mezi sebou se Sophie teď máte? Vy spolu chodíte?" zeptám se mile..
L = "No, hele já sám vlastně ani nevím. Včera jsme šli od vás ke mně a pohádali jsme se a ona si vzala svoje věci a odešla.."
E = "Aha, takovou jí neznám. A kvůli čemu jste se pohádali, jestli se můžu zeptat?"
L = "Kvůli tomu, že jsem nesplatil ten dluh, kvůli kterému nás unesli.."
E = "Aha, tak to mě mrzí.." řekne smutně..
Mezitím mi volá Jake..
E = "Ano?"
J = "Elly? Kde jsi?" řekne starostlivě..
E = "Šla jsem nakoupit a po cestě jsem potkala Lucase, takže jsme se trošku zakecali, ale neboj za chvíli budu doma.."
J = "Jo s Lucasem?! Hm, tak čau.." řekne žárlivě..
E = "Zlato, za chvíli jsem doma, pá.."
'TÍP'
L = "Děje se něco?" řekne starostlivě..
E = "Né, v pohodě, tak jdeme.." řekne mile..
Šla jsem nakoupit, Lucas šel semnou..
Když odcházíme z obchodu, tak Lucasovi volala Sophie a chtěla se sejít, takže jsme se s Lucasem rozloučili a oba jsme šli svoji cestou..
Když dorazím domů, tak Jake sedí na gauči a kouká do telefonu..
Já prohlásím :
E = "Ahoj, tak už jsem doma.."
J = "Hm.."
E = "Aha, tak si buď uraženej.."
Vezmu tašku s nákupem a jdu ho uklidit do kuchyně..
Příjde zamnou Jake a řekne :
J = "Můžeš mi aspoň vysvětlit, proč si mě nevzbudila? Já bych stebou nakoupit, klidně šel.."
E = "Jako to nemůžu jít nikam sama nebo co? A nechtěla jsem tě budit.." řekne nechápavě..
J = "Tak jako sorry, ale když ti zavolám a řekneš mi, že tam seš s Lucasem, tak kdo by se nenaštval?! Mimochodem, kdo tady dělal scény, když jsem v obchodě potkal Daisy?!" řekne naštvaně..
E = "Ale já rozhodně neskáču Lucasovy kolem krku!" řekne naštvaně..
E = "Tahle konverzace nemá cenu.." řekne smutně..
Ella odejde do obýváku a lehne si na gauč..
Jake za ní po 10 minutách příjde a řekne :
J = "Zlato? Omlouvám se.." řekne mile. Jde Ellu obejmout a dát jí pusu..
J = "Tady je důkazem, že na sebe oba dva žárlíme.." řekne a oba dva vybuchneme smíchy..
E = "Hlavně ty.." řekne provokativně.
J = "Ty si nedáš pokoj, co?" řekne a začne Ellu lechtat..
E = "Ne-ch to-ho.." řekne a utoho se směje..
J = "Co za to?"
E = "Pusu.."
J = "Hmm, tak jo.."
Ella se začne smát a dá Jackovi dlouhou pusu..
J = "Takhle se mi to líbí.." řekne mile..
Už je 20:00 a Ella s Jakem si jdou udělat večeři a půjdou spát..
______________________________________
Konec!
Doufám, že se Vám tahle kapitola líbila..
Budu ráda za ⭐ a 💬..
ČTEŠ
•ŠÍLENÁ ZAMILOVANOST•
Romance•Tento příběh je o 20ti leté dívce, která je na střední škole, zamiluje se do svého nejlepšího kamaráda Jacka, ale zároveň ztratí svojí nejlepší kamarádku Sophie..• Jak to bude dál? Bude se Sophie s Ellou bavit? Začne Ella chodit s Jackem? To se doz...