22.

324 35 1
                                    

Jungkook pov.


-Kérem figyeljen oda jobban a tanulmányaira, mert ha ez tovább így folytatódik meg kell buktatnom. - Bólintok egyet, idegesen markolva a táskám pántját, míg a tanár tovább folytatja a leszidásomat. Tudom, hogy igaza van, nincsenek jó jegyeim, mert újra elhanyagoltam a tanulást. 

Hétvégén próbáltam bepótolni a dolgot és tanulni, de sajnos hamar meguntam, nem volt elég kedves hozzá. Direkt még a telefonomat is elraktam, nehogy a két fiúval kezdjek el irkálni, vagy telefonon beszélgetni, de ez nem vált be. Esküszöm nem vagyok én annyira hülye, amilyenek jelenleg érzem magam, csak lusta vagyok.

Elköszönők a tanártól és elhagyom a termet. Végett ért az utolsó órám, így elindulok kifelé az udvarra, hogy végül el is hagyjam suli területét. Az osztálytársaim már ezer éve elmentek, én is ezt tettem volna, ha nem tart vissza az osztályfőnököm. Sokszor mondják, hogy a hétfő mindig szar és hát el kell ismernem igazuk van. Hiányzott a két fiú a hétvége alatt, nagyon vártam, hogy újra láthassam őket, de ez kimaradt a mai nap. Már késessel indítottam reggel, szünetekben pedig nem találtam meg őket. Gondoltam elmegyek a termükhöz, de fogalmam se volt, hol lehetnek éppen. 

Kiérve az udvarra hangos kiabálásokra észlelek fel. Látom, hogy kicsivel arrébb, majdnem a suli mögött zajlik valami, ami az elején nem nagyon érdekkelt, hisz ha minden szarra felfigyelnék, akkor soha nem jutnék haza. Mindig történik valami ebben a suliban, nem feltétlenül verekedés, de szájkarate általában megtalálható. El is indultam a kijárat felé, de egy nagyon ismerős hang ütötte meg a füleim, így megálltam. Rögtön a sok népre kaptam a szemeimet és igaz nem láttam Yoongit, túlságosan is sokan voltak, de olyan volt, mintha őt hallottam volna. Közelebb megyek a tömeghez, észrevéve barátomat, akinek a háta mögött Jimin és egy lány van, tiszta vizesen. Elötük Taemin és a barátai vannak, szintén vizesen. Nem tudom mi történt, de rögtön Yoongi mellé állok, Taemin gyilkolva a szemeimmel. Csak most jött vissza és már az első napon balhézik. 

-A helyedben megfordulnék és elmennék. - Morgom szemeimet összeszűkítve és ha nem a suliban lennénk meg is verném. 

-Azt fogom tenni, miután Jimin bocsánatot kért. - Mutat magán végig. A kis drágám megszeppenve megpróbál előre jönni, hogy a faszfej kérését teljesítse, de vissza lökőm hátra. 

-Te bocsánatot kértél tőle, mikor megütötted? - Emelem fel a hangom és egy lépést feléteszek. - Mit képzelsz magadról, ki a franc vagy te?! - Yoongi a karom után kap, mielőtt neki ugorhatnék ennek a fasznak, aki a képembe vigyorog. Legszívesebben elkapnám és kirángatnám a suli területéről, hogy úgy megverjem mint még talán senki sem. Utána is kapok, de Hoseok a semmiből ugrik elénk, lihegve nézve a fiúra.

- Szóltam a tanároknak! - Jelenti ki hangosan, ami után a sok nép ijedten széled szét és szaladnak el. Taemin barátai is idegesen húznák magukkal, de ő makacsul Jimint nézi.

-Még nem végeztünk, maradsz te még egyedül, Minie.- Fenyegetése miatt újra utána kapok, de Hoseok visszatart, így csak végig tudom nézni, ahogyan elhúznak a suliból. 

-Minden a te hibád, te hülye liba! - Förmed a lányra Jimin, aki felháborodva csapja karon. 

-Én csak segíteni akartam, te farok! 

-Mi történt? - Fogok a pinkim kezére és magam felé fordítom, hogy rám tudjon koncentrálni, ne a lányra. 

-Büntetésből meg kellett locsolnom a virágokat és én azt is tettem, de jött ez a hülye! Elkezdte rángatni a slagot, míg végül le nem szakadt a feje és mindkettőnket arcon fröcskölt. Megijedtem és eldobtam, nem láttam, hogy azok a seggfejek ott állnak! 

Bittersweet /Vminkook/ SzünetelWhere stories live. Discover now