Equestrian23

512 25 2
                                    

xx: Hi there! 

me (on the horse, in the paddock):Shoulders hips heels, Shoulders hips heels,  Shoulders hips heels,  Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels.

xx: Do you want to go out with us? 

me: Shoulders hips heels, Shoulders hips heels,  Shoulders hips heels,  Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels.

xx: Heloooooo? 

me: Shoulders hips heels, Shoulders hips heels,  Shoulders hips heels,  Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels, Shoulders hips heels.

xx: There is no point doing this. *going away* 

me: *finishing the class, getting out of the paddock* Am I just imagining or there was someone calling me? 
me: ...
me: No, that was just birds' song. No worry. 


JTheEquestrian

Equestrian lifeWhere stories live. Discover now