Musi se přidat k nám

95 7 4
                                    

Já jen vystrašene koukala a nemohla se bránit a už čekala ze mě políbí ale najednou ho někdo opřel o zeď a chytl pod krkem...byl to Denver
Berlín se začal smát a pak řekl "říkal jsem ze to zjistím a vyda povedlo se..hádám dobře když řeknu ze jste sourozenci?" "Nepřipustil bych aby moji ségru líbal někdo jako ses ty" sykl po něm Denver "Ale Denvre..nikdy bych ji nepolíbil byla to jen zkouška abych te odhalil a povedlo se" Co tím jako myslel ze by mě nikdy nepolíbil ?! Řekla jsem si pro sebe " ale počkat takze Moskva je její otec" řekl ještě Berlin a dodal "páni celá rodinka" a nepřestal se smát "Denvre pust ho" řekla mu Tokio "Denvre půst toho šmejda" řekl nakonec Moskva a Denver ho pustil "musíme si ale promluvit " řekl Berlin a usadil se do čela stolu na proti mě a všichni do stran " Ta holka se k nám musí přidat..zná vaše práva jména " řekl Berlin "vžádným případě je to ještě dítě a navíc děvče" řekl táta(Moskva) " to "děvče" přepralo Ria a odzbrojila ho" řekla Tokio "Nemůžeme ohrozit její život" řekl Denver a Nairobi s nim souhlasila ale nikdo se neptal na názor mě "budeme hlasovat" rozhodl Berlin "kdo je pro to aby se k nám přidala?" Zeptal se a On,Tokio,Rio "a kdo je proti?" A to hlasoval Moskva,Denver a Nairobi (Helsinky šel za Oslo hlídat rukojmí ).
"Remíza" řekl Denver "A co kdyby se rozhodla sama" navrhl Berlin a všichni se na mě podívali chvíli jsme premyslela ale pak jsem se už rozhodla...

forever with love|Money heist|Kde žijí příběhy. Začni objevovat