Meong meong,
Meong meong meong, meong meong meong meong meong meong meong meong, meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong.
Meong, meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong, meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meooong.
"Meong, meong meong meong meooooooooong, meong!" meong Meong. Meong meong meong meong meong. Meong meong meong... meong meong.
Meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong. Meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong, meong meong meong meong meong meong meong meong, meong, meong, meng meong!
Ngeeeng ngeeeng, meong meong-imnida, meng meng mengemengmeng meonghaseyo meong. Hmmm meong meong meong meong meong. Meong, meong meong meong meng? Meong meong meong mwehehee.
Meowrigato? Nyaah! Ichi ni san, nyaah!
Meong meong meong, meong meong meong meong meong meong meong meong, meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong.
Meong, meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong, meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong ngong ngong meng.
Pspspspspspspspsss meonggg meongggggg meYONGGGGGGGGFFFGSGSGSHSJSJSKKDKDKDJDJDJDJEUWHSHHSJAWNNQMQOSOXJCJEBWBBSBREB meong.
Meong, meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong, meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong, meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong, meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong meong.
Meong.
Meong.
Meong meong, meong meong meong.
Meong... meong, meong meong...
Meong? Meong meong...
Meong meonggg meong meong...
Meong...
Meong...
Meong ❤️
Meong meong, meong meong meng? Mwehehe meong meong meong menggg! Meong meong meong meong... meong meong meong meong meongg.
Meong meng, meong meong meong meong meong meong meng! 🎉🎂🎊😽
Meong,
Meong 🐱
KAMU SEDANG MEMBACA
To: DESI
FantasíaSemoga hari ini menjadi hari yang menyenangkan untuk mbak Desi Aprilia kelas XII MIPA 2, nomor urut 9, SMAN 1 Maros, Sulawesi Selatan, Indonesia, Bumi, Galaksi Bima Sakti 🤍