Egy sárkány próbált elbújni a viharban.
Villám cikázott a sötét felhők között. Hvitur közelebb ragadta magához a terhét. Ha túl jutna a hegyeken, biztonságban lehetne. Megszabadulhatna a Skywingek palotájától, úgy, hogy senki meg nem látná. A titkos barlang olyan közel volt már..
De ez a lopás nem volt annyira kitervelt mint gondolta. Obszidián fekete szemek már észrevették alulról.
Az óriási sárkány ott várta a sziklaszirten. Arany színű pikkelyei hőt sugároztak, mint akár a sivatag a horizonton. Mérges tekintete figyelte, ahogy a szürke szárnyak elsiklanak a felhők felett.
Felemelte a farkát, s mögötte megjelent még két sárkány, akik hirtelen felrepültek, és egyenesen a vihar szívébe vetették magukat.
Egy éles sikoltást lehetett hallani a viharfelhők közül, s a két sárkány karmai egy másik, hold-fehér sárkányt hoztak le az égből.
"Takard le a száját," a várakozó sárkány parancsolta, miközben a katonái rádobták Hviturt a csúszós, vizes szirtre előtte. Hvitur felágaskodott és készen állt a fagyos lehelletét használni. "Gyorsan!"
Az egyik katona megfogta a szénen sercelődő láncot, és a jég sárkány pofájára húzta, annyira, hogy érezni lehetett az égett szagát a pikkelyeinek. Hvitur kiadott egy elnyomott kiáltást.
"Túl késő." a sivatag sárkány nyelve ki, s be mozgott akár egy kígyóé, miközben beszélt "Nem használhatod a jég lehelleted rajtunk többé, jég-sárkány."
"Ezt volt nála, Burn királynő." mondta az egyik katona, egy sárkány tojást Burn felé tartva.
Burn hunyorított a tojásra a zápor közepette. "Ez nem egy IceWing tojás," fújtatta "Te ezt a Sky palotából loptad!"
Az Icewing visszanézett rá. Perzselődő eső folyt le a száján, ahová az égető láncot rakták.
"Azt hitted észrevétlenül elmehetsz ezzel, igaz?" Burn mondta.
"A Skywing szövetségesem nem hülye. Scarlet királynő mindent tud ami a királyságában történik. Az alsóbb részen elhelyezkedő őrei egy Icewing tolvajt jelentettek, és úgy döntöttem ha megtalállak az izgalmasabb lesz, mint a folyamatos, és unalmas látogatásom a Sky palotába."
Burn magasabbra emelte a tojást hogy a tűz fénye megvilágítsa, és lassan megfordította. Piros és sárga színek mutatkoztak a sima, halvány héja alatt.
"Igen. Ez egy Skywing tojás kikelésre kész," Burn állapította meg "Miért küldene téged a testvérem hogy ellopj egy Skywing kölyköt? Blaze utál mindenkit aki fiatalabb és szebb nála."
Gondolkozott egy pillanatra ahogy az eső zuhogott a kövekre körülöttük. "Ha csak nem.. a legfényesebb éjszaka holnap lesz.."
A farka felágaskodott, akár egy skorpióé, és a mérgező vége Hvitur arcára mutatott. "Te nem Blaze csapatába tartozol, ugye?
Te azok közé a földalatti béke-kéregetők közé való vagy!""A Talons Of Peace?" kérdezte az egyik katona "Tényleg léteznek?"
Burn nevetett "Néhány féreg aki sír egy kis vér után. Szedjétek le a láncait. Ártalmatlan amíg nem hűlnek le a pikkelyei."
Az óriás sivatag sárkány közelebb hajolt, miközben az egyik katona levette Hviturról a láncokat.
"Mondd, jég-sárkány, te tényleg hiszel abban a régi, halandzsa Nightwing jövendölésben?"
"Nem halt meg még elég sárkány a háborúdban?" Morogta Hvitur, megrezzenve a fájdalomtól a pofáján "Egész Pyrrhia szenvedett az elmúlt 20 évben. A jövendölés azt mondja-"
ESTÁS LEYENDO
Wings of fire - Első könyv (MAGYAR FORDÍTÁS) !!NINCS KÉSZ!!
FanficA fordításom az első könyvről. Az eredeti író Tui T. Sutherland