No dobrze moje małe kocięta hehe~
W każdej części będą po cztery odpowiedzi, więc zaczynajmy, ciekaw jestem jakie to informacje was ciekawią ;)
1. Zjadłbyś papryczkę chili, jakbym cię pocałowała?
-Heh~ Kochanie, nie muszę jeść papryczki, żeby móc ciebie pocałować ;) Chodź jakby się tak zastanowić to po niej nasz głęboki, namiętny pocałunek, był by znacznie ostrzejszy~
Takie małe gówienko mogę jeść na śniadanie 😈
2. Co jakbym zarywała do twojego brata?
-Życzyłbym wam cudownej przyszłości: ze Splendorman'em bylibyście uroczą parką, ze Trenderman'em dość spokojną..No chyba, że by dostał artystycznego natchnienia to byś była jako żywy manekin (chętnie bym popatrzył ;* ), a co do Slenderka nie widzę z nim przyszłości, gościu chyba nawet nigdy nie myślał o miłości!...
No żartuję przecież, jestem zbyt niesamowity, żebyś mnie nie wybrała, a jakby akurat zdarzył się przypadek, no cóż zrobić... Jakoś by się zmusiło ciebie.. 😈, bo kto by mi podmówił~
A bracia.. Mogą sobie poczekać, z resztą nie wydają się chętni na związki.
1. Czy sam hodujesz te wszystkie różyczki, które rozdajesz?
-Oczywiście, moje małe cudeńka wymagają nadzwyczajnej pielęgnacji oraz cierpliwości, przyznam skromnie, iż sam odkryłem jak taką małą bestyjkę wyhodować ;) Może kiedyś z kimś się podzielę tą informacją, chodź nie sądzę.. Najwyżej zabiorę to ze sobą do grobu..... Ha! Żartowałem, ja nigdy was nie opuszczę moi najdrożsi hehe~
1. Ile masz wzrostu i kto z twojego rodzeństwa jest najniższy, a kto najwyższy?
-Hmm... Aż muszę się zmierzyć.. TRENDER! DAWAJ MIARKĘ!
T-Nie? Moje miarki są do projektów, a nie do mierzenia sprośnych rzeczy!
-Hehe...( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie nie o to chodzi, zaintrygowane moją postacią osoby, chcą znać mój wzrost.
T-Eh...Masz mi ją oddać od razu! *rzucił miarkę*
-Tak, tak *zmierzył się*- O kurwa! Jestem wyższy od Trenderka! Mam 3,75 m.
T-No chyba cię coś boli!
-Nie, ale ciebie może zaraz zacząć.
T-...
-Więc ja kontynuuję odpowiedź, najwyższy jest niestety Splendorman, następnie jestem ja 😈 i potem Slenderman i Trenderman, ponieważ są tego samego wzrostu.
Skoro już mam tą miarkę to może, byś chciała wiedzieć jakie centymetry ma mój-
T-WYPRASZAM SOBIE! *wyrywa swoją miarkę*
-Hehehe~ Czekałem na twoją reakcję ;*
T-Jesteś odrażający..
-Chociaż jakby chciała to musiałbym zaspokoić ciekawość 😈.
T-*wyszedł*
No dobrze, więc niestety wiem, że będziecie niezmiernie tęsknić, jednakże muszę się już z wami pożegnać..
Mam nadzieję, że będę miał możliwość wrócić i poodpowiadać na kolejne nurtujące was ciekawostki o mnie, a teraz żegnam was moje heroinki hehe~
CZYTASZ
Może przytulas?~
Teen FictionNo witam witam~ Macie szansę na uzyskanie odpowiedzi na nurtujące was dniami i nocami pytania na mój temat. Nie obiecuję, iż odpiszę od razu. Wpierw nazbieram trochę ciekawych osóbek 😈 Pytaj cie o co chcecie odpowiem nawet na najosobistsze pytania...