A oto powróciłem i widzę, że znalazłem sobie wielbicielkę ;*
1. Z góry sorki za pytanie ze snapem, nie przemyślałam go.
Jak mogę ci to wynagrodzić?
-Hm.. Nie mógłbym się na ciebie długo gniewać, a nawet już zapomniałem o tym ;*
Pytasz, o wynagrodzenie? No proszę, to nie jest często spotykane hehe, ale jak już pytasz to zdradzę ci moją taktykę ;).
Zbieram sobie ludzi, którzy mi są za coś wdzięczni i kiedy się tak nazbiera tych rzeczy, wtedy mogę to wykorzystać kiedy będę chciał 😈, więc jak będę miał na coś ochotę to bądź w pełnej gotowości kochana ;*
2. Ile ma cm twój- to znaczy jaki masz rozmiar buta?
-A już pojawiła mi się nadzieja w głowie, że chciałabyś wiedzieć coś więcej 😈
Właśnie! Buty to mój koszmar! Nie kupię swojego rozmiaru, bo nie ma! Mój rozmiar obówia pozostanie tajemnicą, gdyż tylko Trender może go znać, jak to mówi, nie lubi jak ktoś robi podróbki, więc tak pozostanie, nie interesuje mnie czemu, ale obiecałem, że nikomu nie sprzedam informacji dotyczących miar ubioru.
3. Czy podobają ci się wszystkie fanarty i memy z tobą?
-Memów za wiele nie ma a jak są to wcale nie są jakoś wielce ciekawe, co do fanartów, to naprawdę mi się podobają, jednak jak wspominałem we wcześniejszej części moja osoba jest tworzona z olśniewającą łysiną! Czego wy ludzie tak robicie, ja mam włosy!
Poniżej dodam trzy z najciekawszych dzieł, jak ktoś zna autora to poproszę jego numer i adres ;*
W bardzo interesujący sposób mnie przedstawiacie, ale nie zaprzeczę, sama prawda jest w nich ukryta hehe~ 😈
4. Skoro było kogo nie lubisz tooo kogo najbardziej lubisz z creepypasty?
-Hmm.. I przy tym pytaniu najbardziej muszę się zastanowić..
Masky, Hoodie, Toby, a także Jeff odpadają, gdyż są dość nudni i wiecznie się sprzeczają, bracia to bracia, nie ma to jak rodzinna miłość co nie? ;) Może przejdźmy do płci pięknej, Clockwork naprawdę wystrzałowa dziewczyna, jednak ma swoje standardy i dość trudno do niej zagadać, więc nie, dalej może Jenny, ooo Jenny, ona ma naprawdę cudne kształty, charakter taki sobie, ale nie to jest w łóżku najważniejsze, to może Nina, tak, ta świruska jest dość często nawet zabawna i ubiera te kuszące spódniczki, aż miło popatrzeć, już wiem co zrobię jak zakończę tę część 😈, dalej może ktoś taki spokojniejszy, np Jason, on to niezłe ciasteczko, oj tak.. Jason'a bardzo lubię i robi świetne zabawki hehehe.. Właśnie! Candy też jest lekko stuknięty, ale w dobrą stronę i ma fajny młotek, przykładowo, kiedy mu go zabiorę zabawnie do niego podskakuje, taki cały uroczo wściekły i te dzwoneczki, słychać przy każdym ruchu, tak zdecydowanie Jason i Candy to moi ulubieńcy ;)
No dobrze, muszę was zostawić samych, gdyż wzywa mnie wewnętrzna potrzeba..😈
Do następnej części~
CZYTASZ
Może przytulas?~
Teen FictionNo witam witam~ Macie szansę na uzyskanie odpowiedzi na nurtujące was dniami i nocami pytania na mój temat. Nie obiecuję, iż odpiszę od razu. Wpierw nazbieram trochę ciekawych osóbek 😈 Pytaj cie o co chcecie odpowiem nawet na najosobistsze pytania...