Wróciłam ponownie po latach i na pewno was to ciekawi, coś mi przez ten czas urosła bardziej ;) Chętni?
1. Wiesz, że Slender Blender to mój stary, co za tym idzie, jesteś moim wujkiem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Eeee... Nie przyznaję się do rodzeństwa, załóżmy w takiej sytuacji, że Slendi jest adoptowany.
( ͡~ ͜ʖ ͡°)
2. Dawaj jakiegoś lemona napisz ( ͡° ͜ʖ ͡°) chętnie poczytam.
Otóż to nie do mnie z takimi prośbami kochanie, w tych tematach bardziej siedzi pewien cudowny napaleniec Canduś, takie zlecenia od razu do niego ;)
3. CZEMU KURWA ISTNIEJE SHIP TAKI JAK TY X SPLENDOR LUB TY X JEFF KURWA NO
No cóż mam na to rzec, ludzka wyobraźnia ma dalekie horyzonty, wręcz nieskończone, a jeśli do tego trafi się zboczuszek to wiele może się zdarzyć w jego brudnym umyśle~
Ale ship mój i Jeffa mnie dość zaciekawił, z chęcią 𝒛𝒂𝒂𝒈ł𝒆̨𝒃𝒊𝒆̨ się w ten temat 😈
4. Wbijesz na moją książkę o talksach to napiszę cIeKaWy rozdział ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oczywiście zaraz po skończeniu tego rozdziału, jestem wolny, więc co tylko zapragniesz kochanie~ ;*
5. We powiedz Benowi ( ͡° ͜ʖ ͡°), że ładne będzie miał dzieci z moją oc ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poinformuję go z chęcią, że zostanie tatuśkiem, jednakże zasmuca mnie fakt, iż moja osoba została pominięta w tej kwestii ;/
Troszkę pominąłem ciebie, ale nie bądź zła/zły gdyż chciałem odpowiedzieć na wszystkie poprzednio mi zadane pytania, mam nadzieję, że wybaczysz skarbie ;)
(co do długości mojej dłoni) 1. Wooow! Moja ma tylko 14cm ^^' hehe
Ohh cóż za little łąpcięta, ale łątwiej wtedy przytrzymać króliczka, by nie uciekł z pułapki hehe~ ;)
(ship mój i Benia oraz mój i Jeffusia ;*) 2. Te ship'y są w mojej topce 5
Ciekawa sytuacja, ale miło mi to słyszeć moja zboczona duszyczko, podbudowujesz moje ego faktem, że twoje myśli kręcą się wokół mojej nagiej postaci pieprzącej czyjeś smukłe ciałko. Hehehe~ Przypadkiem, może chodzić o ciebie w twych cichych marzeniach.
3. Czm ja mam tylko dwie? TwT
No cóż, zbierało się przez te lata, a przydają się różne do różnych osóbek, żeby dopasować, wiesz jak jest.. ;)
4. Chyba pójdę jutro na siłownię, znaczy co- Może pójdę w górę i osiągnę wymarzone 160cm wzrostu!
Uh~ niski pickuś uroczo, ale może na stołku dasz radę mi loda zrobić 😈
5. Jakbyś musiał być w związku to w jakim? (2os, 3os, 4os)
No więc, zacznę od tego, że zdecydowanie, życie w związku nie jest dla mnie, ale jeśli już to może jakaś jedna niezła dupka, słodki chłopiec i kolejna dziewczynka. Taaak~ Już mam to sobie wyobrażone, te wszystkie spełnione ich mokre marzenia każdej nocy 😈
Więc tym razem moje zboczki kochane wyjątkowo 10 pytań! Jakoś muszę wam wynagrodzić czas czekania na mój powrót, postaram się częściej ożywać, mam nadzieję, że nie popadliście w depresję~ ;*
CZYTASZ
Może przytulas?~
Novela JuvenilNo witam witam~ Macie szansę na uzyskanie odpowiedzi na nurtujące was dniami i nocami pytania na mój temat. Nie obiecuję, iż odpiszę od razu. Wpierw nazbieram trochę ciekawych osóbek 😈 Pytaj cie o co chcecie odpowiem nawet na najosobistsze pytania...