Pov. Error
Po bardziooooooooooo smacznym śniadaniu Tata Nm poszedł do sklepu a my zostaliśmy ;w;. Zaczęliśmy zwiedzać OGROMNY zamek.
Bardzo dużo miejsca tu jest i można się łatwo zgubić.
Czego się obawia Cross.Cr:nie rozdzielamy się, możemy się bardzo łatwo i szybko zgubić....
K:N-Nie martw się Crossy-Cross!
Cr:uhh?
Uuuuuuuuuuuu 7u7 Killer nazwał Crossa Crossym~ uuuuu~ zapowiada się bardzooooo ciekawie~
(Error shiper 2 po Luście XDDD)No to zaczęliśmy iść przez OGROMNY korytarz. Tu mieszka gigant jeszcze że taki duzy korytarz?
[Time skip]
Pochodziliśmy po zamku. A ja w tym czasie i takkkk myślałem o Kikim. Bardzo trudno o nim nie myśleć >w<. Brak mi go..... Mój smutek zauważył Cross i odrazu mnie przytulił. Dopiero zauważyłem że na dworze bardzo mocno pada deszcz i błyskają błyskawice.
Grzmot walnoł bardzo mocno a ja z strachu przytuliłem Crossa. Cross mnie przytulił i mówił bym się nie bał.
Cr:Error, nie bój się, to tylko mała burza.
E:m-mhm
Cr:!! O~ Ale Jezz!~(dżezz) Hartkorowo pada deszcz!~ Tak na maxa wieje też!~ Ja łagodnie uśmiechnięty!~ Błyska gdzieś!~ Na mej dłoni czuje dreszcz!~ Moje oczy błyszczą też!~ Ja łagodnie uśmiechnięty!~ OoOoOoOoO~ Hartkorowo pada deszcz!~ Ja łagodnie uśmiechnięty!~
E:hihihi!
D,H i K:O~ Ale Jezz!~(dżezz) Hartkorowo pada deszcz!~ Tak na maxa wieje też!~ Ja łagodnie uśmiechnięty!~ Błyska gdzieś!~ Na mej dłoni czuje dreszcz!~ Moje oczy błyszczą też!~ Ja łagodnie uśmiechnięty!~ OoOoOoOoO~ Hartkorowo pada deszcz!~ Ja łagodnie uśmiechnięty!~
Zaczołem się śmiać a oni wkułko śpiewali! Wtedy Zaczołem znimi!
E:O~ Ale Jezz!~(dżezz) Hartkorowo pada deszcz!~ Tak na maxa wieje też!~ Ja łagodnie uśmiechnięty!~ Błyska gdzieś!~ Na mej dłoni czuje dreszcz!~ Moje oczy błyszczą też!~ Ja łagodnie uśmiechnięty!~ OoOoOoOoO~ Hartkorowo pada deszcz!~ Ja łagodnie uśmiechnięty!~
D, K, H I Cr:Awwwwwwww
E:=3
[Time skip]
Tatke wrucił ze sklepu i zaczoł w salonie pytać co robiliśmy, my dumni staliśmy w rzędzie iiiiiii
Cr, D, K, H i E:O~ Ale Jezz!~(dżezz) Hartkorowo pada deszcz!~ Tak na maxa wieje też!~ Ja łagodnie uśmiechnięty!~ Błyska gdzieś!~ Na mej dłoni czuje dreszcz!~ Moje oczy błyszczą też!~ Ja łagodnie uśmiechnięty!~ OoOoOoOoO~ Hartkorowo pada deszcz!~ Ja łagodnie uśmiechnięty!~
Nm:heh
Chwycił nas mackami i przyciągnął do siebie a następnie przytulił.
Mojim zdaniem
To najlepsza rodzina na całym świecie!!
82827282828276272227272
=3 no i kolejny rozdział ;w;
Jak długo nie wstawiałam rozdziałów? ;w;
NOOOO SORRYYY ŻEEEEEE TAKKKKK DŁUGOOOOO NIEEEE WSTAWIAŁAMMMMMM!
Miłego wieczoru ;3
CZYTASZ
Tata NootMare i Bad Guys Dzieci
HumorHistoria o rodzinie która jest piękna i najlepsza pod słońcem.