Hızlı adımlarla ilerliyorken, çimlerin üzerinde oturan Sana ve Mina'yı görmemle gülümseyerek yanlarına ilerledim.
"hey, selam." çimlerin üzerine kendimi atarak, tam karşılarına oturdum.
Sana ve Mina birkaç gündür üzgünlerdi. uzaktan biri görse, depresyonda olduklarını bile düşünebilirdi. cidden, sırf jungkook yok diye ölü gibi geziyorlardı. fakat bugün, kahkahaları tüm kampüsü kaplamıştı ve sebebinin de Jungkook olduğu aşikardı.
Mina'nın konuşmasıyla yanılmadığımı da anlamıştım, "Jennie! iyi ki geldin. inanamayacağın bir şey oldu! bugün jungkook ve ben instagram'dan konuştuk."
dudaklarımdan istemsizce "ha?" nidası dökülürken, kaşlarım kalkmıştı. bunu demesini beklemiyordum ve şaşırmıştım doğrusu. iyi anlaşmış gibi gözüküyorlardı. gerçi bu şaşılacak bir durum değildi, Jeon Jungkook genelde herkesle iyi anlaşırdı.
"jeongguk. iki j ile." gülerek konuşmuştu Mina, "fotoğraflarına bakmak istersin."
sormak istediğim şeyi Mina tahmin ederek söylediğinde, cebimdeki telefonumu çıkarmış ve aylardır girmediğim hesabımı açmıştım.
arama kısmına kullanıcı adını yazarken çıkan ilk hesaba tıkladım. onu yıllar sonra göreceğim için heyecanlı olduğumu itiraf etmeliydim. tanrım, gerçekten heyecanlıydım ve ona bir an önce mesaj atmak istiyordum.jjeongguk
profil fotoğrafı ;
gönderiler;
❤️172
jjeongguk; ✌🏿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyfriend - jenkook
FanfictionKim Jennie yıllar sonra eski erkek arkadaşı Jeon Jungkook'u görmüştü. Ve sikeyim, öyle değişmişti ki eskiden sırf parası için birlikte olduğu Jeon'a sırılsıklamdı.