Όταν ημουν εξι ξυπνησα στην μεση του υπνου μου
και εβλεπα τι εκανε. Όμως είχα παθει τοσο μεγάλο σοκ που ενω εβλεπα καθαρά δεν ηθελα να το συνειδητοποιήσω.
Φαντασου να σε μαχαιρωνει η καλυτερη σου φιλη και ενω ξερεις και πονας δεν θες να καταλαβεις και ισως με κατανοησεις.Καποια στιγμη ξανακοιμηθηκά και ξυπνησα με καλη διαθεση μέχρι που ηρθε μια είκονα στο μυαλό μου που δεν κρατησε πολυ γιατι καταστραφηκε επειδή δεν αντεχα να την θυμάμαι .
Ήταν η δικη του εικονα την ωρα που με κακοποιουσε.Αν τωρα γνωρίζω τι εγινε τοτε
είναι επειδή τα τελευταια δυο τρια χρονια ξεκινησα να θυμάμαι.Μαζί με οτι θυμηθηκα, ηρθε στην επιφάνεια και το συγκεκριμένο περιστατικό.
Γι'αυτο ξερω πως ενιωθα.
Και γνωρίζω το ποσο με στεναχωρουσε (συναισθημα αγχους συνδυασμενο με εντονη στεναχωρια και στρες ).
Ή το ποσο με εκανε να νιωθω αδυναμη.
Μπορει το εγκλημα να εγινε στο παρελθον
Οι αναμνησεις όμως ξυπνανε στο παρον
Γιατι.
Γιατι φερθηκε ετσι σ'ενα νηπιο, σ'ενα παιδί , σε μια εφηβη.
Γιατι είχε δυνατα ηρεμιστικα* ενω ηξερε πως μια λαθος δοση θα με εστελνε στον αλλο κοσμο.
Να είμαι σε συγχυση.
Να εχω προβλημα με την μνημη μου και την συγκεντρωση μου.
Να εχω περιεργη υπνηλια.
Να καταλαβαινω οτι κατι δεν παει καλα.
Πως δεν είμαι καλα...Το μυαλό μου δεν είναι καλα.
Να θελω να παω τουαλέτα και να παθαινω ατυχημα γιατι δεν μπορουσα να κουνηθω γιατι ημούν σαν μαρμαρο και μονο τα βλεφαρα ανοιγοκλείνα.
Να μην μπορώ να αντισταθω.
Ή να ανοιξω τα ματιά μου .
Και εκεινος να είναι βιαιος.
Υποτιθεται πως με αγαπούσε .
Εστω αρρωστημενα με αγαπούσε .
Για ποιό λόγο ήταν βιαιος πανω μου .
Για ποιο λόγο χειροτερευε οσο μεγαλωνα
Για ποιο γαμημένο λόγο μου φερθηκε ετσι ?
Ημουν παιδί.
Και μπορεί να μην υπηρχε διεισδυση.
Αλλά υπηρχε αγριοτητα και βια.
أنت تقرأ
My True Story ✔ #Spiritual2021
روحانياتΜια ιστορία που δεν θα ηθελά να είναι αληθινή Απαγορεύεται η Αναδημοσίευση και αναπαραγωγή οποιωνδήποτε στοιχείων ή σημείων χωρίς την άδεια μου. Copyright © 2021-2098 by Amarediana Απαγορεύεται η Αναδημοσίευση και αναπαραγωγή οποιωνδήποτε στοιχείων...