تعريف الشخصيات:
نورهان الشرقاوي
فتاة في سن 25سنة خريجة كلية تجارة قسم أدارة اعمال ومعاها ماجيستير في ادارة الاعمال عيونها أخضر سبحان الله تحتار في جمال عيونها تشبه عيون والدها وشعرها البني و بيضاء بشرتها صافيه تمتلك من الجمال والاناقه فاتنة وتتميز بزكاء وقوية لدرجة تشك انها بنت ليها هيبة غريبة اووي كانت مرحة جيدا فرفوشة وحنينه اوووي وطيبه ومكنتش الضحكة بتفارق وشها بس يا تري ماذا فعل بها الزمان والناس؟؟
حتي تغيرت 360درجة ولقبها الاسد واكبر سيدة أعمال لانها ملكته السوق في الاقتصاد والتجارة في العالم كله هنعرف وصلت كدة أذي ومدربة كويس اوي علي ألعاب القوة كلها لان الا دربها اخوها .مالك الجارحي
شاب في سن 28سنة خريج كلية تجارة قسم أدارة اعمال طويل القامة ليس بكثير عضلات رياضي شعرة أسود سواد الليل حرير وعيون بني لون القهوة أنيق وجذاب يسحر الفتيات بطلته خاطفة الأنفس الابن الوحيد قوي وشجاع وهادي ولكن اتقي شر الحليم اذا غضب تحتار امامه فلا تغرف وصفة ؟
مرح ومسخرة وفرفوش اوووي ولكن لا يظهر هذا الجزء من شخصيته الا امام عائلته وأصدقائه فقط حنون جيدا
رغم صغر سنة الا انه بصمته في السوق المصري والوطن العربي كبيرة بس يا بت متجوز اها البت نورهان لو عرفت انكم هيكرش حد عليه هتفجركم اها فقد اعذر من فنذر😂☺️أدهم الشرقاوي (أخو نورهان)
شاب في عمرة 28 سنة بشرته بيضاء عيونه رمادي يشبه والدته عضلات بقي وبطل في ألعاب القوة والرياضة هيييح عارفة البنات الا بتقرأ عينيها يتطلع قلوب ❤️😂خريج كلية الهندسة بارد جيدا او هو الا بيظهر دة حنون جيدا علي اخته وعائلته يعتبر نورهان بنته مش أخته بس هنعرف اكتر عنه في باقي الرواية.ملك الجارحي (اخت مالك)
بنت مرحة جيدا مصيبة كارثة قنبلة مصايب 😂تربيتي البت دي 😎 عندها 21سنة في كلية صيدلة شعرها ذهبي وعنيها عسلي وسمرها خفيف اووي متوسطة الطول مشاغبة بس براضو خاف منها وبتحب أصحابها وأهلها جيدا.علي النشار(صديق مالك ويعتبر أخوة)
هو ومالك متربين سوا وأصدقاء من الحضانه
عندة 28سنة طويل شعرة بني عنيه سواد الليل رياضي ووسيم وفرقوش اوووي بيضحك دايما بس وقت الجد جد وعصبي وهنعرف باقي التفاصيل في الرواية اصبروا عليا بس😂😂.
أنت تقرأ
عودة القوة(نور المالك)بقلمي نورهان محمد
Mystery / Thrillerمهما كان بداخلك من ضعف وكسرة💔لا تظهر لناس غير القوة والصمود وتماسكك حتي تقدر علي العيش وسط البشر سلاحك قوتك 💪