Vi såvna under filmen igår! Jeg våkna før isac! Så jeg sjekka instagram og snapchat og alt det dær! Så våkna isac.
DN: god morgen syvsover!
Isac: god morgen! Hva jør du?
DN: nei jeg bare ser litt på instagram og sånt jeg har fått 36 nye følgere! Og 6089 likes på et bilde! Bare i natt!
Isac: gratulerer Sån våkner jeg hvær dag! Det er ganske gøy faktisk!
DN: jojo! Jeg synes bare det er bra at alle ellioteerene aksepterer meg!
Isac: det synes jeg og! Skal vi gå og spise jeg er dødssulten! Er ikke du?
DN: jo ja! Kasje litt jeg går bare på bade og skifter klær og sminker meg så kommer jeg! Ok?
Isac: ok!
()()()(færdig og spise)()()()
DN: skal vi dra ut med noen venninner og noen kompiser av meg litt senere idag?
Isac: ja så klart! Da har vi iallfall noe og jøre!
DN: ja! Vi skal møtes i byen!
Isac: ja ok! Skal vi på noen butikker eller noe sånt?
DN: ja vi tenkte at vi kunne dra på noen gutte butikker og noen jente butikker Sån at det ikke blir så kjedelig for dere eller for oss! Men siden vi skal ut... Kan ikke jeg få fikse deg på håre?
Isac: ja det kan du! Jeg skal bare en tur hjem og bytte klær og hente litt penger og sånt så kan jeg ta med hårgeleen hit når jeg kommer etter på så du kan fikse håre mitt! Er det greit?
DN: ja det er det! Da ses vi straks da? Eller?
Isac: ja det jør vi! Hade gla i deg!
DN: hade! Gla i deg også!
"""""""""""""""""""""""""""""
Wowee! Ny del igjen! silje_ellioteer spurte om mere, og jeg hadde ikke noe bedere og jøre så! Hær er en ny del❤️ sorry skrive feil! Vote og kommenter for mer! Tusen takk for 1,71k lesere! Betyr mye! Og 101votes! KLEM GLA I DERE😘
YOU ARE READING
You & me
FanfictionHoved persjoner: Isac elliot og DN ________________ DN = ditt navn