"Bursdagen til DN"
Isac's pov:
Isac: okay! Nå skal jeg fikse meg! Imens kan jeg fortelle litt om planen! er det greit?
Ava: så lenge du for teller!
(Ava liker også austin)
Isac: midt i bursdagen sender jeg en melding til austin hvor jeg skriver "nå" det er tegnet på at hen skal ringe! Så ringer han...
Dn's pov: nå er alt klart så nå føler jeg at isac og alle de andre bare skal komme! Det er så sykt kjedelig og vente! Spesielt når set er gaver i bilde😏
Isac's pov: så ringer han da sier han at han skal snakke med DN! Og da skal han de henne ut på en bli kjent date! Eller ikke akurat en date da men de skal iallfall møte hverandre! Jeg vet hun kommer til og elske det!
Ava: er ikke det sykt dyrt for deg da?
Isac: nei! Jeg kjenner jo austin jeg fikk fiksa alt gratis!
Ava:du kan jo fikse Sån til meg å... Pls?!
Isac: vi får se vi får se!
Ava: tar det såm et ja!
"Bursdagen"
DN: hei isac! Hvor er gaven min?
Isac: haha! Hei DN! Gaven kommer strax!
DN: kommer?
Isac: ja eller kommer er vell kanskje ikke rette ord men du sjønner va jeg mener!
DN: jadda😍
----
*ring*
Isac: hallo hvem er det?
Isac: DN? Øøø okay...
DN: hei! Det er DN hvem er det jeg snakker med?
Austin: hei! Jeg er austin! Jeg hører du er skikkelig fan av meg! Stemmer det?
DN: Hærregud ja hva vil du meg? Hvorfor vil du snakke med meg? Jeg elsker deg!
Austin: haha! Jeg vil bli bedre kjent med deg! Isac kjæresten din har foreslått deg såm min jente bff!
DN: fy søren han er gal! Så du! Du! Du austin mahone vil bli bedre kjent med meg?
Austin: ja! Det vil jeg! Isac har vist meg bilder av deg og sånt! Jeg synes du ser voldgift bra ut!
"""""""""""""""""""""""""
Vil du vite va som skjer videre? Da må do vote! Eller kommentere! Ny del på vei💕💞 KLEM💓😘
YOU ARE READING
You & me
FanfictionHoved persjoner: Isac elliot og DN ________________ DN = ditt navn