Etter skolen//:
Isac's pov: hvorfor i faen er Peder kåt på dama mi? Jeg liker ikke at han er det! Jeg liker ikke at han plager DN på den måten! Kan han bare ikke dra til helvette?! Jeg hater han så inderlig! Men jeg og DN skal på kino ikveld! Å etter på skal hun til meg! Vi blir alene hjemme! Men jeg er ikke så glad i å være alene hjemme så derfor kommer DN! Hun skal såve over til i morgen! Det blir Nice! Eller?
Dn's pov: jeg og isac skal på kino date i kveld! Vi skal se verdens mest romantiske filmen, ever! Etter filmen skal jeg til isac, vi skal være alene hjemme! Også sa han at han hadde en overraskelse til meg! Va en det er, er jeg sikker på at jeg kommer til og elske det!
""""
Isac: der var en veldig hyggelig film DN!
DN: ja! Å det var kjempe koselig og sitte i armkroken din å se på den!
Isac: DN, kan jeg få spørre deg om noe litt personlig?
DN: ja så klart!
Isac: er du kåt på meg?
DN: øøm... Ja litt!
Isac: så du vil ha et ligg med meg?
DN: øøm! Vis du bruker beskyttelse, så kan vi vel det ja!
Isac: øøm ja! Jeg har jo altid en kondom eller to! Haha!
DN: haha! Skal vi ta taxi hjem? Jeg orker ikke og gå!
Isac: greit! Jeg spanderer!
"Hjemme"
DN: skulle vi gjøre et ligg nå eller?
Isac: øøm ja vis du vil! Vi er jo alene så!
DN: ok! Ditt rom?
Isac: romme mitt!jeg skal bare hente kondomen først!
DN: ok jeg går bare opp så lenge!
Isac: gjør det du! Bare gjør deg klar å!
DN: det skal bli!
""""""""""""""""""""
Ny del!💕 vote og kommenter for mer❤️ ny del på vei😍 KLEM😘
YOU ARE READING
You & me
FanfictionHoved persjoner: Isac elliot og DN ________________ DN = ditt navn