Sıcak ve insan dolu bar saat ilerledikçe kalabalıklaşıyordu. İçeride olanların bazısı mekanın müdavimi iken birçoğu barda çıkacak grubu merak ettikleri için gelmişti. Normalden çok daha kalabalık olan bar, sahibini gerçekten mutlu ediyordu. Bu grubun barda sahne alması için en yakın arkadaşına yaklaşık bir ay yalvarması gerekmişti. Her zaman inatçı olan Tay, Off'un barında çalmayı sonunda kabul etmişti... Barın arka tarafında kulisteki hazırlıklar devam ederken Off grup sahneye çıkmadan son bir kez arkadaşını ziyarete geldi.
"Peng!Hazır mısınız?" dedi her zamanki heyecanıyla. Tay onun bu heyecanını sevse de ona takılmadan edemedi. "Başıma belayı aç gel sonra hazır mısın de" dedi. Her ne kadar yüzünü buruştursada sesinden dalga geçtiği anlaşılıyordu. "Borçlarımı ödemek için müşteriye ihtiyacım var Peng. Yoksa ben de sana bayılmıyorum."
İki yakın arkadaş üniversite yıllarından beri böyleydi. İkiliyi tanımayan birbirlerine katlanamadıklarını düşünürdü ama ikisinin arasındaki samimiyet çok az insanda görülecek türdendi. İki arkadaş ekonomi bölümünden mezun olduktan sonra ikisi de masa başı bir işte çalışamayacaklarını hayat onlara göstermişti. Bu yüzden ikisi de kendi hayallerinin peşinden gitmişti. Tay kendi müzik grubunu kurmuş, Off ise çocukluk hayali olan barı açmıştı. İkisi de kendilerince başarılılardı. Tay grubunun çok bilinmesini istemese de hatırı sayılı bir fan kitlesine sahipti. Off da bu kitleyi barına çekmek için biricik arkadaşını kullanma kararı almıştı.
Grubun sahne alma saati geldiği için Tay son hazırlıkları bitirip sahneye doğru ilerledi. Sahneye çıkınca derin bir nefes aldı. Ve güneşi kıskandıracak gülümsemesiyle onu bekleyen dinleyicilere döndü.
"Herkese iyi akşamlar. Bugün istek parça almayı planlamıyoruz. Umarım sizin içinde sorun olmaz. İyi eğlenceler" dedi ve grup şarkıya başladı. Şarkıya başladığında Off da bar tezgahının arkasından ışıkların seviyesini düşürdü şarkının ambiyansı ile uyumlu olması için.
Sahne Tay için nefes aldığı tek yerdi. Elinde tuttuğu mikrofonu, önünde duran hayranları ve arkada ona eşlik eden grubu... Bu düzeni oturtması yıllarını almış.Her seferinde bir zorlukla karşılaşmıştı. Ve her karşılaştığı zorlukta da pes etmiş, kulağa garip gelse de asla savaşmamıştı. Kendini savaşacak güçte görmemişti hiçbir zaman. Şanslıydı ki onun için savaşan bir arkadaşı ve ailesi vardı. Asla onu yalnız bırakmamış en dibi gördüğü anda bile yanında olmuşlardı. Sahip olduğu düzeni onlara borçluydu.
İçindeki duygular her zaman olduğu gibi patlamaya hazırdı. Asla ortası olmayan bu duygularla savaşmak onu o kadar yoruyordu ki diğer hiçbir konu için enerjisi kalmamış gibi hissediyordu.
3. şarkının sonlarına doğru iken karanlık mekanın ışıklarını biraz arttırdı Off. Ortamdaki insanların yüzü daha seçilir olmuştu. Tay dinleyenlerle göz göze gelmek için kafasını kaldırdığında hayatının en güzel ve en kötü anlarını yaşatan adamla göz göze gelmeyi düşünmemişti. Bir an için kendini bir kuyunun içinde hissetti. Nefesi kesildi,vücudunun uyuştuğunu hissetti. Bir an için ruhu bedeninden çekilmişti. Sanki bedeni orada taşlaşmış hareket edemiyordu. En büyük korkularını yaşadı tekrardan. Tüm vücudunu ele geçiren bu his ile midesi de harekete geçmişti. Şarkının son nakarat kısmı geldiğinde devam edemeyeceğini anladı ve bateride olan Krist'e el işareti ile şarkıyı bateri solosuyla bitirmesini söyledi. Yavaşça sahnenin kenarına doğru ilerleyip ilginin Krist'e toplanmasını sağladı.
Herkes Krist'e odaklanmışken kendini hemen tuvaletlerin birine attı. Dizlerinde bedenini taşıyacak güç kalmamış bir şekilde klozetin önüne çöküp boş olan midesini klozete boşaltmaya başladı.Dışarı dünya ile bağlantısı kesilmişti bu yüzden arkasından gelen kişiyi fark etmedi bile. Gelen kişi kibarca saçlarını önünden alıp sırtını sıvazladı kusmaya devam ederken. Midesi durulunca yere oturdu, kafasını kabin duvarına yasladı. Gözlerini dahi açamayacak kadar yorgun hissediyordu. Az önce sırtını sıvazlayan el bu sefer ıslak bir peçete ile yüzünü siliyordu. Yavaşça gözlerini açtığında karşısında onu gülümseme ile bakan beyaz tenli bir genç gördü. Bir rüyaya gözlerini açmış gibiydi.
YOU ARE READING
Love Someone
General FictionBirini sevdiğin zaman Kalbini açarsın Birini sevdiğin zaman Yer açarsın Eğer birini seversen Onu kaybetmekten korkmazsın Birini sevebilmek ve sevildiğini kabul edebilmek...