Tay heyecanla New'in ev sahibi ile konuşmasının bitmesini bekliyordu. Oturduğu yerden heyecanını bastırmak için ayaklarını tezgaha vurmaya başladı. İçindeki heyecanı ve enerjiyi bir şekilde atması gerektiğini hissediyordu. "Eğer o ayağını tezgaha bir kere daha vur. Bu elimde gördüğün tepsiyi kafana geçiririm" dedi Off akşam için hazırlık yaparken. Tay, Off'un tehdidi ile ayağını durdurdu. Zaman geçtikçe Tay'ın umudu da azalıyordu. Tabi siz böyle dediğine bakmayın New yanından ayrılalı en fazla 5 dakika olmuştu ama Tay'ın ev konusundaki sabrının sınırdaydı. Ev arama işinden o kadar sıkılmıştı ki bir an önce bu işten kurtulmak istiyordu. New telefonu kapattı ve yanlarına geldi. " Ne dedi? Kabul etti mi? Kesin kabul etmedi. Ya benim ne zaman şansım yaver gitti ki? Tanrım niye benden nefret ediyorsun." Tay kendi kendine söylenmesi bitince " Her zaman böyle misin?" dedi gülerek.
Arkadan Off "Çoğu zaman" deyip işine geri döndü. "Sorduğun soruya gelirsekte istediğin zaman eve bakmaya gidebiliriz. Ev sahibi onun için bir sıkıntı olmadığını söyledi ama sözleşmeyi en az 6 aylık yapacağını ve sözleşmeden önce çıkarsanda depozitoyu geri vermeyeceğini söyledi." Tay, New sözünü bitirir bitirmez ayağa kalkıp " Ben için hepsi tamam. Zaten emin yakın zamanda tekrar ev aramak gibi bir işe girişeceğimi zannetmiyorum." dedi.
New karşısındaki adamın heyecanlı haline gülümsedi. Bir çok kez sahnede izlediği adamın bu yönünü görmek onu hem şaşırtmış hem de mutlu etmişti. "Benim de işim yok şuan istersen gidip anahtarı alabiliriz bugün." dedi. Tay cevap verecekken Off araya girdi." 1 saat sonra barı açıyoruz. Hiç bir yere kaybolma Peng. Senin grubun çalacak diye reklam yapıp durdum. Saygınlığımı sarsma benim." "Sanki başıma başkan. Alt tarafı bir bar işletiyorsun. Singto gelecek onu çıkar sahneye. " dedi Off'u ikna etmek için. " Krist ile barıştı mı onlar?" dedi Off merakla. New bu ikilinin konuyu değiştirme hızına yetişemişti. Birkaç saniye önce kim şarkı söyleyecek tartışması yaparken şimdi ise arkadaşlarının aşk hayatını tartışmaya başlamışlardı. Ve bunu o kadar doğal bir şekilde yapmışlardı ki New gerçekten hayret etmişti. New ikilinin kendiliğinden susmayacağına karar verdikten sonra " Eğer sen müsait değilsen anahtarı bara getirebilirim." diyerek araya girdi. "Sana zahmet vermek istemem." dedi Tay ama gerçekten o anahtarı bugün almak istiyordu. Bugün o anahtar eline geçmezse ev sahibi fikir değiştirecek diye korkuyordu. "Benim için sorun olmaz" dedi New hafifçe omuz silkip. "Peki o zaman. Akşam geldiğindeki içecekler benden olsun." dedi Tay. "Tamamdır. Bir de istek şarkı isterim" dedi gülerek.
Tay ev bulmanın verdiği rahatlıkla" Hay hay efendim nedir istek şarkınız" dedi oyuncu bir ses tonuyla. New de Tay'a ile eşleşen bir rahatlıkla " Onu da gelince söylerim artık" deyip göz kırptı, bar tezgahının üzerindeki anahtarını alıp kayı doğru ilerledi. Tam kapıdan çıkmak üzereyken arkadan Tay'ın seslendiğini duydu. "New numaranı alsam iyi olur. İletişim kurmamız daha kolay olur" dedi. New Tay'la numara değiş tokuşu yaparken Off arka taraftan onları yüzünde bir sırıtma ile izliyordu. New numara aldıktan sonra Off eliyle selam verip bardan çıktı. Tay kulakları kızarmış bir şekilde tekrar sandalyesine oturduktan sonra Off ses tonunu inceltip konuştu.
"New numaranı alabilir miyim? Aslında senden hoşlandım ve seninle konuşurken kulaklarım kızarıyor ama fazla utangacım o yüzden sana bunu söyleyemiyorum." Tay kafasına vurduktan sonra "Saçmalama adam büyük ihtimalle düz. Hem tanımıyorum bile adamı" dedi. "Aman Peng çok kasma yakışıklı çocuk beğenmen normal yani" dedi Tay'ın utandığını fark edince. "Hem baksana sen daha çok beğenmişsin ilk gördüğün andan beri yakışıklı çocuk deyip duruyorsun" dedi Tay alaycı bir ses tonuyla. "Hak edene hakkını vermek gerek. Hem benim tipim değil ben küçük şeyleri seviyorum" dedi. Lafını bitirir bitirmez Tay gözlerini ve ağzı kocaman açıldı. Off Tay'ın onu yanlış anladığını fark edince kafasina vurdu. "Boy diyorum sapık şey. Kısa boylular daha tatlı oluyor." dedi kendini savunmak için. Ama konuştukça daha da battığını fark edince " Ben niye senin gibi bir salakla arkadaşım ya." dedi kafasını sallayarak.
Bar saat ilerledikçe daha da kalabalıklaşıyordu. Tay bugünkü 4. şarkıyı söylemeyi bitirmişti. Barın içinde gelmesini heyecanla beklediği yüzü arıyordu. Aslında beklediği kişi çoktan yerini almış bir şekilde onu izliyordu aslında ama ortamdaki loş ışık yüzünden oturanların yüzü seçilmiyordu. Tay son şarkıyı söylemeyi bitirdiğinde bardaki insan sayısı azalmıştı. Etrafına tekrar baktığında sahneye uzak masalardan birinde New'in gülümseyerek onu izlediğini gördü. New Tay ile göz göze gelince elindeki anahtarı hava kaldırıp salladı. İkisi de bu hareketten sonra kahkaha attılar. Tay grup arkadaşlarına enstrümanları kaldırmalarını söyleyip New'in oturduğu masaya doğru ilerledi. Masaya oturur oturmaz New elindeki anahtarı Tay'a atıp " Yeni evin hayırlı olsun. Yarın kira kontratını yapıp taşınabilirsin." dedi. Tay elindeki anahtara aptal aptal sırıtırken "New gerçekten teşekkür ederim" dedi. New gülümseyerek masadan kalktı. " Ev sahibinin numarasını mesaj attım sana. Taşınırken bir şeye ihtiyacın olursa yaz. Bu arada şarkı sözün var bana unutmadım." Tay gülümseyip kafasını salladı. Off'un dediği gibi New gerçekten yakışıklı bir adamdı.
*
**
Herkese merhabalar efenim
1 yılın sonunda tekrar buraya dönmüş bulunmaktayım.Bence 2020 hepmiz için aynı derecede olmasa bile zor bir yıldı. Ama herşeye rağmen bana iki tane harika insan ile tanışmama neden oldu. Bu hikayenin yazılması ve yayınlanmasının neden ikisidir.
Şikayeti olan onlara gitsin 😂
Bu hikaye büyük ölçüde tamamlandı ama yapmak istediğim düzenlemeler var.
Hedefim her gün bir bölüm atıp hızlıca yayınlamak
Çok uzun bir hikaye olmadığı için hızlıca bitirmeyi umuyorum. Bir de hala yayında öksüz gibi yeni bölüm bekleyen hikayelerim var. Artık onlara da zaman ayırıcam.
Şu anlık geri döndüm diyebiliriz
Bear Ju Production
Gururlar Sunar...🌃🌃🌃
YOU ARE READING
Love Someone
General FictionBirini sevdiğin zaman Kalbini açarsın Birini sevdiğin zaman Yer açarsın Eğer birini seversen Onu kaybetmekten korkmazsın Birini sevebilmek ve sevildiğini kabul edebilmek...