"Sen De Kimsin?"

7 0 0
                                    

4 yıl önce

"Hadi Damla çabuk ol kızım !"
"Tamam anne bi bekle ! Acelemiz mi var ?"
"Evet kızım acelemiz var !bu arada napıyorsun sen orda bakıyım ?"
Eyvah! Hem buraları toplamalıyım. hayır annem geliyor!
"Hih naptın Damla kendine !?"
"Hiç anneciğim biraz makyaj yaptım bide şu kimeli bulamıyorum nerde ?"
" Dalga mı geçiyorsun sen benle bakıyım ?! hem o kimel değil rimel "
Off !ne biliyim kimelin kimel oldugunu ben sadece beyaz atli prensime hazirlaniyorum bugun o da geziye gelecek. Ve onla tanisicam belki o da bni seviyordur . Bu yuzden hazirlikli oliyim belki bugun evleniriz .
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Offf yarim saattir yoldayiz ve yol bitmek nedir bilmiyor
Her tarafta çiçekler ağaçlar öcüler (böcek) .Acaba o nerde ? Azra onunda geleceğini söylemişti ama.
"Damla hadi kızım geldik ."
Ne? Dalmışım sanırım .
"Tamam indim anne "ve annemin elimi tutmasına izin verdim ve onu gördüm. Yine çok tatlı bir gülümsemeye sahipti . Heyy !! Bi dakka annemle o tarafa doğru mu ilerliyorduk ?
"Anne nereye gidiyoruz? " Annem cevap vermedi ve son adımını attığı an yanıma Azra geldi ama onu sonradan fark ettim çünkü hemen karşımda o masum gülümsemesiyle bana bakıyordu. Ahh! Nekadarda tatlı ama neyseki sessizliği Azra bozdu .
"Naber Damla !"
Offf neden hala bana bakıyor. utanıyorum ama !
"İ -iyim" ve o konuştu.
"Sende kimsin ?" Aman Allah'ım çok güzel bir sesi varrr ve çok yakışıklı.
"Heyy ! Sana diyorum şeker kız!" Aman tanrım şimdi düşüp bayılıcam bana şeker kız dedi.
"Eee ..şey ...b-ben yani ... ben D-damla " hayır ah benim salak kafam neyseki annem derin bi sohbete dalmıştı . hey bi dakka annem onun annesiyle nerden tanışıyordu.? yine o mükemmel ses "eee bnm kim olduğumu sormayacak mısın ?" İnanmıyorum inanmıyorum hey biri bni cimciklesin . " P-peki sen ki -kimsin?" Ve gülümseyerek cevapladı.
"Ben Barış ..." Ve sözü yarıda kesildi çünkü Azra " ee hadi su savaşı yapalım."
"Tabikide bizde böylece Damla ile tanışmış oluruz."
➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰

Evet okuyucularım Damla bnm . Barış hala sevdiğim çocuk . Azra en yakın arkadaşım .bb öpüldünüz !!! 😘

Seni Son Nefesime Kadar Bekliyor OlacağımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin