Yeni Okul

2 0 0
                                    

5.sınıf
Evet of şu yeni okul olayı okulumuz ilkokul oldu ne saçmalıksa artık başka okula göç ettik . Ay bn senin belediye ... Ve hemen kapıya doğru hızlı adımlar sergiledim. Çünkü hemen bu okuldan gitmek istiyordum.hiç beğenmemiştim. Ve her yer serseri doluydu. Tabi akıllı olduğum için tatil günü hangi sınıfta olduğuma bakmaya gelmiştim. nerde bana bir alkış...
Sınıf listeme baktım ve 5 kişi dışında hiç kimseyi tanımıyordum. heyyyyy ! Bi saniye Barışta mı bu sınıfta ?!
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
" Kızım Damla hadi uyan artık , okula geç kalacaksınn !"
" Bi 5dk daha anne hemen geliyorum."
"Damlaa!"
"Ama anne çocukla konuşuyoruz nede yakışıklı bir çocuk bi görsenn ."(eklenti böyle yapsam annem bana terlik show hazırlar .😂)
"Kızım ne saçmalıyosun çabuk uyan yoksa bn oraya gelip seni nasıl uyandıracağımı bilirim. Gerisi sana kalmış." off inanmıyorum daha yapılacak bir sürü hazırlık var. hemen ayağa kalktım ve dolabımdan bir etek ve üstüne gömlek giyindim . çünkü ilk günden göze girmek istiyordum . ama bu kadar sade giyinmek zorunda değilim. Bu yüzden boynumdan hemen kelebekli uzun kolyemi geçirdim. ve küpesini taktım. Ayağımada kahverengi kısa çizmelerimi giydim. Ve işte tamam be çok abartılı nede çok sade.
Okula gidince direk sınıfa gittim ve herkes gibi bnde bir yere oturdum. tabiki yalnız.
Sonra sınıfa yeni yeni kişiler gelmeye başladı . Ama aralarında Barış yoktu. Ama üçüncü ders kapı çaldı. Ve içeri Barış girdi. Öğretmen ile kısa bir konuşma yaptıktan sonra sınıfa göz gezdirdikten sonra gözleri bana takıldı ve bana doğru yöneldi. ama tam arkadan bi ses duyması ile arkasını döndü ve ona seslenen çocuk konuştu.
"Benim yanım boş arkadaşım bugün gelmedide."dedikten sonra ona doğru ilerledi ve yanına oturdu.tam arkanı dönecekken ona yandan bir bakış attım ama ona bakmamla kafamı çevirmem bir oldu.çünkü o an beni inceliyordu.
➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰
SONRAKİ GÜN
Bugün erkenden okula gittim ve dün oturduğum yere oturdum.ve sınıfı incelemeye karar verdim. Tablolar kırmızı, sıralar gri,kapı eskimiş tahtadandı. Ve sonradan sınıf dolmaya başladı. bende arkada oturan iki kıza döndüm .
"Merhaba" dedim hafifçe çünkü şu aralar cidden bi arkadaşa ihtiyacım vardı.
"merhaba"dedi.şişman olan kız ve bende ona gülümsedim.
Sonra zil çaldı ve ömüme döndüm.ders türkçeydi. Hem kitaplarımı çıkartıp önüme koydum ve sınıfa öğretmen girdi.
"Günaydın çocuklar" dedi hoca bizde
"Sağol"diye karşılık verdik. sonra hoca masaya oturdu ve küçük bir tanışmadan sonra hoca "13,14,15. Sayfalar yapılacak çocukar "dedi. ve sayfaları yapmaya başladım . Ama bir süre sonra pesettim ve bu arada hocayı izledim.Hocamız bıyıklı pörtlek gözlü bir öğretmendi.bu arada hoca "hey siz ikiniz ayrılın bakalım." dedi. ve o an çok tereddüt ettim çünkü bi tek benim yanım boştu.
"Barış sen kalk ordan ve Damla'nın yanına geç ." Sonra Barış kitaplarını alıp yanıma geldi ve sıraya oturdu. Tanıştık ve sonra kitabına yumuldu.(şuan bu kadar çalışkAn değil.)
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Bir sonraki gün
Bugünde beraber oturduk ve bana dönerek "Artık hep ikimiz oturalım mı ?" Dedi." Kabul " dedim .ve hep beraber oturmaya başladık . Ve en iyi iki kanka olduk. Taki o ana kadar.
➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰
Okuyucularım bu bizim tanışma sürecimiz idi . Daha bir sürü olay var .bu yüzden 5 vote ihtiyacım var. Vote veren bölümü kapar. Bb 😘😜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seni Son Nefesime Kadar Bekliyor OlacağımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin