Lihegve értem vissza a táborhelyünkhöz, ahol szokatlanul nagy csend honolt. Csak a madarak csicsergése és lombok susogása hallatszott a város zajai mellett, és Veronica horkolása egy bokor alól, de a többieknek nyoma sem volt.
Ezt tulajdonképpen találhattam volna nyugtalanítónak is a bagázs vérmérsékletének ismeretében, de abban a pillanatban inkább kihasználtam az alkalmat, és beborultam a Veronica melletti bokorba.
A következő szóváltásra ébredtem:
- Márpedig mi kiszállunk, ezt az ajánlatot nem lehet elszalasztani! - közölte alaposan artikulálva Sakaelius.
- Akkor menjetek szart lapátolni! - visította erre Rin.
Vera mindeközben mellettem szunyókált.
- Mégis mi lehet olyan über fontos, hogy ne lehessen elhalasztani amíg fel nem kelünk? - tettettem éberséget, a probléma kiküszöbölésére igyekezve, de persze nem jött össze. Sakaelius és Sir Bongyor már sértődötten trappoltak a város felé.
- Hát ezt nem hiszem el! - méltatlankodott Rin. - Az ember azt hinné, hogy kezdünk sínen lenni, erre ez a két állat kitalálja, hogy beállnak szarlapátolónak!
- Mindent értek - ásítozott erre elő a levelek közül Veronica.
- Akkor viszont megint emberhiányban vagyunk. - állapítottam meg rendkívüli logikával.
- Nincs mit tenni, egy ideig így folytatjuk a küldetést, aztán majd meglátjuk. - döntötte el Veronica, aki ezen fordulatnak köszönhetően CSK-vá lépegetett elő, és el is kezdtünk szedelőzködni, hogy véghezvigyük a tervet.
- Várjunk csak egy macskaszösznyit, nem lenne még egy kis dolgunk a városban? - ütött szöget a fejemben.
- Ha az útbaigazításra gondolsz, akkor nem kell aggódnod. Amíg te elterelted a figyelmet a kis magánakcióddal, mi kényelmesen meg tudtuk beszélni a részleteket S'anyival.
- S'AnYIVaL?
- Igen, említette, hogy találkoztatok.. - hümmögött bölcsen Veronica. - Sőt, valamiféle üzletet is emlegetett. Mibe keveredtél te a pénzünkön?
- Hátőő izé, szóval mindenek előtt tisztázandó, hogy ez a csapat javát szolgálja, mivel általa ne leszek haszontalan. Ez egy különleges, száz évig erjesztett vombat pisije. - halásztam elő a fiolát.
- Nahát, honnan szerezhetett ilyet? Csak nagy ember ez a S'anyi - ámuldozott Veronica. - Van egy úgynevezett ikerfőzete is, ami a vombat pisijének száz évig való erjesztésével készül, azonban ez egy rettentő büdös folyamat, így csak találgatni lehet, hogy milyen hatásai lehetnek!
- Remek, ezek szerint végre tudod rajtam hajtani azt a rituálét, amiről S'anyi beszélt?
- Hát persze, semmiség. Ülj le ide egy pillanatra a bokor tövébe, és meg is csináljuk.
Leültem a bokor tövébe, Veronica és Rin pedig naon prettyn eljárták körülöttem a black death-táncot, majd megittam a vombatpisit.
- Hogy érzed magad? - kérdezte izgatottan Veronica.
- Eddig semmi különös..
- Előbb-utóbb jelentkezni fognak a tünetek, de ezek szerint ez a jövő problémája. Most pedig, indulás!
(timeskip, mert megtehetem, szóval este van)
- Itt is vagyunk, íme a mocsimocsár. - közölte a nyilvánvalót Rin.
Út közben megbeszéltük, hogy mivel emberhiányban vagyunk és nem tudni, hogy egyes akadályok mennyi időt fognak igénybe venni, így ahol csak lehet, inkább a rövidebb utat választjuk a biztonságos helyett. (höhöhöhöhö)
BINABASA MO ANG
A gomba-felcser
RandomEgy kitalált történetben mindenkinek lehet könnyű. De abban mi lenne az izgalmas? Ezen a gondolatsíkon született egy meggondolatlan parasztlány, aki otthagyja beteg apját egy halálos küldetésért, egy törp, aki megtagadja származását és dalolva követ...