5. ex

257 19 12
                                    

aż nie usłyszałam jego głosu który mnie nawoływał nie chciałam z nim gadać więc złapałam dziewczynę za rękę i zaczęłam ją ciągnąć w stronę mojego domu szłam dosyć szybko A dziewczyna wręcz biegła ale i tak jego głos się zbliżał i zbliżał aż on nie złapał mnie za ramię i je ścisnął po czym wyszeptał mi do ucha.

A gdzie to tak moje kochanie ucieka ?- po tych słowach dreszcze mnie przeszły ale pomimo tego dałam radę się ogarnąć odwrućłam się w jego stronę i przywaliłam mu z pięść w nos chyba mu go połamałam ale nie zwracałam na to uwagi kiedy chłopak wciąż leżał na ziemi ścisnełam rękę Niki i zaczęłam i tym razem tak szybko do domu że dziewczyna ledwo za mną nadanrzała szłysimy tak bez słowa A kiedy dotarłysimy do mojego domu zamknęłam drzwi na 2 zamki i zasłoniłam rolety.

Y/n co się stało ? Kim on był ? Wyglądałaś na przerarzoną tym co powiedział - usłyszałam lekki głos dziewczyny która stała za mną zanim się jednak odwruciłam dziewczyna podbiegała do mnie i mocno przytuliła oparłam się rękoma o ścianę i pojedynicze łzy zaczęły mi spływać po policzkach dziewczyna to chyba zauwarzyła że zaczęłam płakać i się do mnie jeszcze mocniej przytuliła odwruciłam się w jej stronę i oddałam uścisk poczułam jak się lekko rumienię ale olałam to - jak nie chcesz mi mówić to spoko - powiedziała z lekkim strachem w głosie na co westchnełam lekko i jedyne to udało mi się wymruczeć to - za chwilę - stałam tak z dziewczyną przez kilka minut aż nie stwierdziłam że nic nie jadłysimy od rana i coś by się przydało zjeść odklejiłam się od dziewczyny chociaż nie chciałam bo tak mi było dobrze no ale trudno.

Zamawiamy czy mam coś ugotować ?- powiedziałam do dziewczyny która stała z pytającym wzrokiem przede mną.

Może coś zamówimy ?- powiedziała trochę zamysilona

No okej A co chcesz zamówić pizzę chińczyka ? - odpowiedziałam na jej zamyślenie

PIZZAAAAA - wydarła się przez co aż zakrylam uszy

Okej okej tylko już się nie drzyj - powiedziałam trochę ściszonym głosem

Przepraszam- odpowiedziała dziewczyna też trochę ściszonym głosem

Nic się nie stało - powiedziałam z uśmiechem - to jaką pizzę ? - mówiąc to pokazałam dziewczynie telefon na którym było kilka pizz.

Tą- dziewczyna pokazała na jedną którą też chciałam zamówić więc wzięłam ją dużą.

~~~ 1 godzinę później po zjedzeniu pizzy ~~~

Siedziałyśmy na moim łóżku bo salonu nie miałam i sobie gadałyśmy po chwili jednak dziewczyna wruciła do tematu mojego byłego.

To co? Opowiesz mi ?- zapytała dziewczyna na to co wypowiedziała wzięłam głęboki wdech i opowiedziałam jej całe moje dzieciństwo w dosyć dużym streszczeniu ale opowiadając jej dosyć szczegółowo ten fragnent o moim ex przestrzegałam ja też przed nim bo on jest nie przewidywalny dziewczyna tylko mi przytaknełam i się do mnie przytuliła jak zawsze zrobiłam się cała czerwona co tym razem dziewczyna zauwarzyła.

Awwwwww ktoś tu się w pomidora zmienia- kiedy dziewczyna powiedziała to zrobiłam się chyba tak czerwona jak dojrzały pomidor po chwili zaczęłam się uspokajać i przestawać wyglądać jak pomidor wstałam włączyłam PlayStation  podałam dziewczynie pada i włączyłam jakąś grę usiadłam do dziewczyny i zaczełyśmy grać. Grałyśmy tak może ze 3 godziny dopuki ktoś nie zapukał do drzwi nie miałam pomysłu kto to by mógł być oprucz mojego ex ponieważ była 22 jednak poszłam zobaczyć kto to i jak się okazało nie myliłam się był to on klęczał w progu z kwiatami i pudełeczkem z pierścionkiem spojrzałam na niego obojętnie on się mnie spytał czy za niego wyjdę A ja chwilę stałam w drzwiach spojrzałam na niego tym razem z obrzydzeniem i zamknęłam mu drzwi przed nosem zamknęłam je ponownie na zamki i wruciłam do dziewczyny widziałam że siedzi z głową spuszczoną w dół i widziałam też jak pojedynicze łzy leciały jej po policzkach chyba nie zauwarzyła że weszłam bo zaczeła coś mruczeć do siebie zaczęłam się wsłuchać w to co mówi A mówiła

Dlaczego ona mi się tak podoba przecież on się jej oświadczył więc nie mam żadnych szans u niej - i zaczeła szlochać na te słowa się zarumieniłam i powiedziałam - masz większe niż myślisz- w tedy dziewczyna spojrzałam na mnie pokazałam gestem by się do mnie przytuliła dziewczyna na ten gest wstała z łóżka i mnie przytuliłam że była jakaś 23 i do tego dziewczyna płakała była już tak zmęczona że przysypiała na stojąco wzięłam ją na ręce i położyłam na łóżku wzięłam piżame i poszłam pod prysznic gdy już wruciłam dziewczyna spała na moim łóżku stwierdziłam że why not i położyłam się obok niej dziewczyna normalnie jak na zawołanie odwruciła się w moim kierunku i mnie przytulił. Czy to nie dziwne że znamy się od jakiś 2 miesięcy a jestem w niej zakochana już sama nie wiem co o tym myśleć naglę poczułam że dziewczyna zaczyna się trzeniść więc i ja ją przytuliłam po jakiejś chwili zasnełam.

Twój sen

Obudziłam się ale nie byłam w moim mieszkanku tylko w jakimś domu był cały biało szaro czarny czyli w takim stylu jaki ja lubię wstałam i poszłam zobaczyć co jest w szafie po drugiej stronie pokoju były tam jakieś ciuchy w taki stylu co ja noszę jeszcze ręczniki wzięłam jakieś ubrania bo z tego co zauważyłam byłam w pirzamie po trafieniu do łazienki i ogarnięciu się poszłam do pozwiedzać ten dom nagle trafiłam na salon w którym siedziała o dziwo Niki jak mnie zobaczyła to się tylko uśmiechnęła i pocałowała w USTA   jednak ja oddałam pocałunek powiedziała że mam kawę na stole wzięłam i ją wypiłam po śniadaniu też wyszłam z dziewczyną na spacer o dziwo nikogo tam nie było usiadłyśmy na ławkę i zaczełyśmy rozmawiać po chwili jednak usłyszałam strzał i Niki dostała zacz się wykrwawiać zaczęłam uciskać ranę ale dziewczyna odeszła spojrzałam w kierunku osoby która strzelała był to on wstałam z ławki i powiedziałam do niego -strzelaj - po chwili chłopak się wahał więc wyrwałam mu go przyłorzyłam sobie do głowy i strzeliłam.

/////////////////////////////////////////////////////////////////

969 słów

WENA POWRACAAAA JEEEEEEEE WKOŃCU 🥳🥳🥳🥳

papa miłego dnia☀️/nocy🌙/lekcji📚 moje zielone ludki 💚💚💚

| Do you want hug ? | nihachu x render (F) (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz