2.bölüm-gerçek hisler

608 38 24
                                    

-Yazar-
Erza,Natsuyu Juvia ve onla gelen Graye bırakıp koşarak Lucynin evine gider.Koşarken'Lucy ne yaptın sen'diye sinirleniyordu.(y.n. şöyle düşünün koskocaman çilekli pastayı Lucy bilerek düşürmüş.İşte öyle bi sinirlenme*bu arada ben bile Erzadan korktum*)
-LUCY-
   Kapıyı kırarmışçasına çalan biri vardı.Ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözlerimle birlikte kapıyı açmaya gittim.Açar açmaz:

   -Sen bunu nasıl yaparsın.Sevdiğin halde sevmiyorum falan gibi şeyler söylemişsin sanırım.Sana ina-hah?!Lucy sen ağladın mı?(Erzanın kükremesi birden kendini şefkatli sözlere bırakır.)
   -Lucy anlat LÜTFEN (ERZA)

Her şeyi anlatınca Erza bana sinirle bakıp "dugularını artık Natsuya söylemelisin"dedi.

-Ben onu sevmiyorum.(yalannnnnnn)

-Tamam test edelim.Ama doğruyu söyliycen yoksa...(Erza)

Bir an çok korktum ve"hai Erza abla"dedim.

-Tamam 1-onu görünce az da olsa bi duygu değişimi oluyo mu?Böyle panik yada heyecan gibi.
-Mmm...
-Lucyyyy(sinirle erza diyo)

-Sanırım tamam tamam oluyo
-o zaman 2-senle konuşurken biraz yaklaşınca hemen kızrıyor musun?

-Evet.Erza benim aklımı mı okuyosun sen?(Y.N.Bu Lucy hala anlamadı.Natsu bile şimdiye anlamıştı)
-Ve son olarak bugün söylediklerinden pişman mısın?

-Kesinlikle çok pişmanın yani tabiki sevgili ola-yani ondan nefret etmiyorum o benim takım arkadaşım sonuçta.
Ben onu seviyorum.Tabii baştan beri biliyordumda.Ah benim odun kafam.
-Onu seviyosun ve özür dileyeceksin.Saat 03.00da ... Parkında buluşacaksınız.

-Hai Erza abla
-Yazar-

Sonunda Natsu kendini biraz toplamıştı.Tabiiki toplamak derken ağlaması durmuştu sadece.Gray onu sakinleştirmişti.Juvia da yardım ediyordu.Bu sırada Erza geldi ve her şeyi anlattı.Natsu ilk kırgın olduğu için gitmek istemesede Erza kötü kötü bakınca:
-Hai Erza-nee( nee abla demek)

Lucyde en güzel kıyafetlerini giymiş.Duşunu almış ve biraz erken gitmek ve rahatlamak için saat 01.00 gibi evden çıkmıştı.En son hatırladığı şey iki adamın onun yanına doğru gelişi gerisi karanlık....

********

-Erza!Lucyi 1 saattir bekliyorum hala gelmedi evindede yok.(natsu)
-Yoksa lucy-san olamaz-(wendy hıçkırıklara boğulur.)
-Natsu-
Onu bulacam ve o p** kurularını kül edecem.Onun bi teline zarar verirlerse kül ederim bu dünyayı lan!
-Happy,gidiyoruz.

-Aye,sir.

***************
-Lucy-
Burası çok karanlık neler oluyo nerdeyim ben.Bu iki adam da kim!Ben evden çıkarken bana saldıranlar doğru ya.
-Bak sen güzel kız uyanmış.Şimdi ilk olarak beni mi yoksa arkadaşımı mı eğlendireceksin?!(öndeki adam)

-Kes sesini be salak.Öldürseniz daha iyi.
Ben napacam Natsu lütfen kuratar beni.(vallah yapacağını yap sonra gel kurtar beni de)

Adam tam yaklaşıp ben öpecekken,tabi bende ağlıyorum,bir patlama sesiyle adam baygın olarak yatmaya başladı.

-Benim sev-arkadaşıma karışmayın lan.(natsu)

Bu adam resmen kahramanım.Diğer adamıda halledince beni aldı.Benim tek yaptığım ise özürdilerim diye sayıklamakdı.

Natsu beni eve bıraktı tam gidecekken

-Natsuuuu

-...

-Natsu özürdilerim ben ben-
Ve hıçkırıklara boğuldum.Beni öyle görünce yanıma geldi ve sarıldı. Tam gidecekken dayanamadım ve dudaklarına yapıştım.Şok geçirsede karşılıl verdi.Sonra sadece kızarıp birbirimize güldük.
-Yazar-

-Natsu lucyi kurtardı mı acaba (loncadakilet)

-tabuki kurtardı.Ne sandınız.(happy)
-happy lucy kurtuldu mu bişeyi var mı nerde(erza ve gray)

-oi,oi.Sakin luşy iyi Natşu onu evine bıraktı.Biraz dinlenince gelirler.(happy)

-aye sir( loncanın hepsi)
Vr hepsi tekrar gülmeye başladı.Eski ve normal(!)hayatlarına döndüler.
-Lucy-

-Natsu seni seviyorum

-Bende seni seviyorum lucy bende seni seviyorum

İnsallah beğenirsiniz 3 saatte 2 bölüm yazıp geçirdim bi rekor resmen

nalu forever<3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin