3. Bölüm-Mira yine yaptı yapacağını

588 31 20
                                    

Bu miranın bi fotosu öylesine attım.Bu arada bugün dersler çok sıkıcı diye bu bölümü derste yazdım kötü olursa kb çünkü inkılap dersinde can sıkıntısından ölürken yazdım.

-Lucy-
Natsuyla sevgili oluşumuzu bi süreliğine gizlemeye karar verdik.Veee muhteşem bi günden sonra uyumuştuk.(tabiki birlikte değil saçmalamayın yok öyle bişey.)
   Sabah kalktığımda üstümde bi ağırlık hissettim.Bu olamaz.Hayır.Bir dakka bu atkı yoksaaaa!!!!

-Natsuuuuuu

-Bi uyutmadın be Lucy.(natsu)

-Ayeee(happy)

-Natsu benim yatağımda ne işin var?

-Senb benim sevgilim değil misin!Bende senin yanına yatmak istedim bu yüzden.(natsu)
İnanamıyorum.Bi insan nasıl bu kadar rahat olabilir.Ama bende onu böyle seviyorum değil mi?Hem bu yarı uyanık haliyle çok tatlııı<3Bende ona bi kahvaltı hazırlıyım.(Kahvaltı derken Natsuya et Happye de balık)
***20 Dakka sonra***
-Natsu hadi uyan kahv-

-Yemeeeeek(Natsu)

   Sanırım aç kalacam.Neyse bare ben hazırlanayım.Loncaya geç kalırsak Erza...Korktum ben yaaa

-Natsu ben hazırlanırken sende tabakları toplar mısın?

-Haimmmghj(Hala yemek yiyiyor arkadaşlar)
Loncaya giderken çok mutluyduk.Kapıya yaklaşınca içerden hiç ses gelmediğini fark ettik.Bizde sessizce(!)içeri girdik.Herkes bize baktı ve tekrar Master Makarowa döndü.
-Evlatlarım.Bu olaylardan sonra Fairy Tail ve üç lonca tatile çıkma kararı aldık.Jelall de gelcekmiş.
Erzaya göz kırpar. Erza kıpkırmızı olmuştur.
-Ve her bir evde 3çift kalacaktır.Mira kağıtları getir lütfen.

-İlk çift Gray ve Juvia

-Juvia çok mutlu Gray-sama(Juvia)

-2.çift Erza ve Jelall

-3.çift Natsu ve Lucy

-Siz 3çift aynı evde kalacaksınız.

-Hai!(Erza,Natsu,Gray,Juvia ve Lucy)

-Elfman ve Evergreen...

-Haaa bu arada bu çiftler 3 ay boyunca aynı odada kalacak.Ve tüm yarışmalara beraber katılacaklar.

-Bunlar Miranın işi değil mi?(Lucy)

-S-Sanırım(Erzanın kıpkırmızı suratını görmek isteyenler)
-Neyse ben eşyalarımı toplamaya gidiyorum.(Lucy)

-Bende geliyorum.Beni bekle Lucy(Natsu)
-Natsu-
Aynı odada kalacaz.Hahahahhhaha.Sanırım onu biraz sinir etmem lazım.
-Lucy-

Elbiselerimi topladım.Duşumu aldım ve artık uyuma vakti.Offf bugün Natsular gelmedi ev çok sessiz.
Arkadaşlar direk gemiye geliyorum.Yoksa çok sıkıcı olur.

Gemiye sonunda bindik.Natsu yine kötü oldu. Sanrım ona yardım etmeliyim.

-Natsuuuuu

-Böğgğghjkk(Natsu)
Onu aldım ve başını dizlerimin üstüne koydum.Ve tabiki kızarmıştı. Natsu ilk başta şaşırsada gözleri kapanmaya başladı.Biraz saçıyla oynadıktan sonra yanağından öpüp kalktım.

-Lucy(Erza)

-Erza

-Sanırım bazılarımız gizli gizli bişeyler yapıyo burada, ha?(Erza)

-Hayır, hiçte bile( kızarır bunu derken)

-Hı hı(Erza)

-Şimdi anlatır mısın?Nasıl barıştınız?Birden neden bu kadar yakın oldunuz?(Erza)

-Ne alakası var!
Sonunda söyliycez onlara değil mi?
********gemiden iniş********

-Erza hangi ev bizim?

-Bizimki biraz uzakta.Natsu,Gray eşyalrı taşımamıza yardım edin.Lucy Jelall hala gelmedi.(Son cümleyi sessizce söyler.)

-Onu çok mu merak ettin yoksa
Erzayı kıpkırmızı etmiştim.Ama napıyım o da ben ve Natsuya<3 çok karışıyor.

-İlk önce nereye gidelim.

-Ben ve Juvia hemen çıkabiliriz(Lyon)

-Lyon?!Ve yanındaki de....(Gray)

-İkiz kardeşim. Adı Light(Kafadan atma keyf)
-Olmaz Juvia Gray-samayla parkta dolaşacak bugün. (Juvia)

-Hai. Juvia(Lyon)
Kafam çok karıştı. Neysee...
-Erza,sen bugün ne yapacan?

-Partnerim daha gelmediği için bir yere gidemem. Siz gidin.( Erza)

-Benle Natsu tek kaldık , sanırım.(Aslında çok sevinmişti ama belli etmek istemiyordu Lucy)
Eşyaları yerleştirdik. Ve sonunda dinlenip çıkma zamanıydı...

nalu forever&lt;3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin