-Lucy-
O kadar huzur vericiydiki Natsunun omzunda uyuyakalmıştım.
********Sabah*****
Ben yatağımda mıyım? Sanırım Natsu beni getirmiş. Bu kavga sesleride ne acaba?!-Donsuz lale bişey yapmadım kıza diyorum. (Natsu)
-Kız dün geceden beri baygın yatıyor lan ,kıçımın şöminesi (Natsu)
-Kim baygın yatıyo yaaaa
-Lucy uyanmışsın bu alev topu sana bişey yapmadı değil mi?(Gray)
-Ben bişey yapmadım diyorum donmuş sapık(Natsu)
-Gray bi sorun yok dün uyuyakalmışım o da beni taşımış.
-Eminsin değil mi?(Natsu)
-Kız bişey yok dedi be buzlu milkshake(Natsu)
-Sen kime buzlu milkshake diyon lan yürüyen fırın(Gray)
-Sana diyom donsuz lale(Natsu)
-İkinizde susun!(Erza)
-Aye,sir.(Natsu ve Gray)
Acaba bugün nereye gidecez.
-Erza bugün nereye gidecez?-Biz Jellalle lunaparka yalnız gidecez(Erza)
-Hmm anladım. Peki Juvia siz?
-Biz evde film izlemek istiyoruz. (Juvia)
-Aynen(Gray)
Ahh sanırım Natsuyla yalnız kalıcam. Aslında güzel oldu.
-Natsu sen git kayalıklara ben hazırlanıp geliyorum.-Ayeeee ,siiiiiiir(Natsu)
Bende yeni aldığım elbiseleri giyiyim güzel olmam lazın değil mi? Zaten çok uzakda değil. Bi dakka oradaki Lisanna mı? Onlar orada ne yapıyolar. Ahhh olamaz yoksaa.....
-Natsu-
Geldiğimde Lisanna buradaymış.
-Oi Lisanna-Oi Natsu(Lisanna)
Ben ne olduğunu bile anlamadan Lisanna birden yaklaştı ve yaklaştı. Artık aramızda bikaç santim vardı. Ve birden dudağıma yapıştı. Bende ayırıp resmen kükredim.
-Sen ne yaptığını zannediyosun!!!!!
Arkamda sarı saçlı ağlayan bi kızın koştuğunu gördüm. O yoksa Lucy?! Ahh olamaz yanlış anladı
-Lucy-Ben dayanamam elveda Natsu. Lisannayla mutluluklaaaar.
Arkadaşlar bölüm geciktiği üzgünüm. Ancak şöyle anlatıyım:O kadar moralimi bozdular ki derste lavaboya gidecem diyip orada hıçkıra hıçkıra ağlıyorum. Neyse boşverin beni bölümü inşallah beğenirsiniz bi dahaki bölüm ne olacak acaba?