Bırakmayacağım,asla

565 30 0
                                    

Bişey tarafından gözlerimde küçük şeyler hissettim.
Sonra farkettim ki Ediz waffle beyinlisi göz kapaklarımı parmaklarıyla açmaya çalışıyo.
Hayır yani ben tahmin ederdim ki tumblrdaki gibi gıdıklayarak falan uyandırır ama nerdee.
Salak şeyin ellerini bi anda pataklamaya başladım.
Bir anda ellerimi arkamda birleştirip dudaklarıma yapıştı.
E ben hayır dermiyim dkdjhd.
Söz konusu Ediz ve dudakları olunca bende akan sular hatta çikolata şelaleleri bile durur.

Bir anda durdu ve tuhaf tuhaf bakmaya başladı,elini çenesinde gezdirdi,bişey diycek galiba,ama şuan o kadar mal gibi duruyoki
"Ahahahahahahahshhsndodbsıdbsnkdhdnıdhdkdh"

"Noluyo Gece senin amınakoyıyım tam bişey söyliycem hunharca hönkürüyosun bu ne ya zaten ciddi bi konu konuşcam sus vr beni dinle."hunharca hönkürücem ne ya götünü ısırdığımın gerizekalısı.

"Söyle dinliyorum"

"Gece, gece Furkan diye sayıklıyodun kim o piç?"
Boku yedim.
"Imm-mm o şey ya bizim şeyin şeyi olmuş onun şeyinde arkadaş olduk sonra şey oldu,son durum bu."

"Sıçtırtma şeyine Gece!"

"Üf be tamam eski sevgilim"

"Ve gece onu sayıkladın hımm ben mi abartıyorum yoksa senin ağzına sıçıp onuda gebertmemmi gerekiyo?"
Artık bok kurtulurum ben tek yol olarak Ediz'e bütün olayı anlattım ve bana mal gibi bakıyodu.Bi an 'keşke ayrılmasaydın kız 'falan diycek sandım o kadar yani.
"Gece,bana bak.Seni asla o piç gibi bırakmıycam biliyorum piçin teki gibi görünüyorum ama inan bana sen benim içimdeki karanlığın ışığısın,nefesimsin,isminin tam tersi sen benim içimdeki gece karanlığını öldürüp gündüzü verensin.Şimdiye kadar sayısız kızla yattım,ama sana istersen dokunmam bile,kıyamam çünkü anlıyomusun?Şüphelenme benden.Geçmişte yaşadıklarını,hastalığını en ince ayrıntısına kadar biliyorum,yanında olucam sen kovana kadar.Belki o zaman da gitmem.Kim bilir."ve tam bunları dediği an sevildiğimi hissettim,özel olduğumu hissettim,dünyada bana ihtiyaç duyan birinin olduğunu bilmek tarifsiz bi duygu.
Teşekkür ederim Ediz beni aşık ettiğin için.Tekrar.

Sonuna KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin