MULTIMEDIA:EDIZ-GECE
"Amca ya yeter bak indir şu kolunu hadi"
"Aa terbiyesize bak ne varmış kolumda benim be?!"
Oof yeter artık be dayanamıyorum bi anda çantamdan deodorantımı çıkartıp amcaya sıkmaya başladım.Tabi o arada hunharca gülüyodum.Adam öksüre öksüre tuvalete gitti sjsj yaşasın kötülük.Hm tabi siz şimdi bu mal napıyo diye sorcaksınız.Öhöm.Şu an uçaktayım ve benim çok akıllı arkadasım Melis koltuklarımızı yanyana ayarlamamış.Melis taş çocukların yanına, bense ter kokulu bi amcanın yanına düştüm.Diyorum işte şans bana götüyle gülüyo.••••••••••••••••••••••••••••••••••
En sonunda Miami'ye vardığımızda öğlen saatleriydi.Para sıçan Melis ve ailem en lüks otelden oda ayarlamışlar.Melis'le özel arabaya binip otele girdik.Vay amk neler varmış be!!.Otele girmemle gözlerimi kapamam bir oldu.Lan benim hayatımda görmediğim kadar erkek altını çiziyim "METEOR"var.
Odama girdiğimde beyaz ve ahşapla döşenmiş şık bi oda Olduğunu farkettim.Sanırım suitti.
Akşam yemeği için üstüme siyah,üstünde çiçekler olan mini bir elbise giyip Melis'i çağırmaya gittim.Odasının kapısını çaldığım anda çıktı ve koşarak(hep açlıktan)restoranta indik.
Tabağımı hayvan gibi doldurduktan sonra odalarımıza gidip yattık.•••••••••••••••••••••••••••••••••••
Sabah gözüme giren Güneşle uyandım.Direk bikinilerimi ve plaj elbisemi giyip denize indim.
Şezlonglara yerleşince Melis denize girmeye gitti.Ben denizi pek sevmediğim için sonra gircem.Şezlongtan kalkıp kendime kokteyl almaya gidicem.Of ya çok uzak aq.En sonunda kafeyi görüp koşarak giderken bişeye çarptım.İtmek için ellerimi koymamla sixpackle karşılaşmam bir oldu.Kafamı biraz daha kaldırarak onu gördüm.
OHAO H A
WTF
ARE YOU KİDDİNG?!
ŞIMDI BI DÜŞÜNDÜMDE
GERÇEKTEN ŞANS BANA
GÖTÜYLE GÜLÜYO.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonuna Kadar
Fiksi Remaja"Sorunları yüzünden hayata küsmüş,yaşamayı unutmuş bir kız.. Hayatı barlarda kadınlarla olan ama bi o kadarda yaşamak istemeyen bir erkek.. Yaşamak istemeyen,yaşamak için bir sebebi olmayan birine "Ölme" diyemezsin. Onlar birbirlerinin yaşama sebebi...