Herkes Gider

585 25 0
                                    


Sabah uyandğımda Ediz'i görmek o kadar tuhaftı ki.Ama kötü anlamda değil,yani evet daha tanışalı çok az oldu ama ona o kadar çok bağlandım ki..
Onsuz bi hayat düşünemiyorum artık,kıda zamanda herşeyim oldu.Ama tek sorun kendimden emin değilim.
Bundan yaklaşık 2 yıl önce okul daha yeni başladığı zaman Furkan diye bi çocuk vardı.Beni seviyomuş 1 yaş büyüktü.Biraz da şişmandı ama mükemmel bi yüzü vardı sarışın,mavi gözlüydü.İlk başlarda bana whatsappdan yazmaya başladı ben ilgilenmiyodum çünkü kendini beğenmişin tekiydim.O ufacık kusurları bana çok büyük geliyordu.Sonra beni gece arayıp çıkma teklifi etti.Hayır diyemedim,neden bilmiyorum ağzımdan evet çıktı.Belki de hayatımın en büyük hatasıydı.Ertesi gün okula gittiğimde çok sıradan bir gündü taa ki o elimi tutana kadar.Hiçbişey hissetmemiştim onu sevmiyodum kesinlikle.Ama o.. eli titremişti ya heyecandan,belkide hayatımda hiç bu kadar sevilmiycektim,çok güzel seviyordu,saf seviyordu.Eve gidince onun bana daha fazla bağlanmaması için hemen ayrıldım çünkü onsuz hayatımda hiçbir gelişme olmıyacağını sanıyordum.O günden sonra her sarhoş olduğunda aradı beni.Yalvardı tekrar birleşebilmemiz için.Ama ben o kadar bencildim ki..Sonra bi şans vermeyi denedim yaklaşık 1 ay konuştuk ama sevgili olmadık.Ona artık o kadar çok bağlanmıştım ki.Yılbaşı gecesi bana çıkma teklif etti ve bu hayatımın en güzel haberiydi.Direk kabul ettim.İkimizdr çok mutluyduk.Evlenme hayalleri kurduk,çocuklarımızın isimlerini düşündük,hayatımın en güzel 12 günüydü.Sonra ara vermek istedi.Kaldım,hareket edemedim,aşık olduğum adam bi anda hayatımdan çıktı açıklama gereği bile duymadan..
Furkan'dan sonra yaşam yok gibiydi.Ailem daha yaşın kaç başın kaç diye bana sinirleniyordu.Ama anlamadıkları şey neden yaşımız küçük diye duygularımızı küçümsüyorlar?Biz şehirlere sığmayacak acıları küçücük odalarda çekiyoruz.İntihara bile kalkıştım.Ve evet Furkan hayatımda yaptığım en güzel hataydı.(gerçek hikaye).

Kendimden emin olamamanın sebebi bu işte.
Ama ben Ediz'e sonuna kadar güveniyorum ve beni yarıyolda bırakmayacağından eminim.
Lütfen Ediz güvenimi boşuna çıkartma, çünkü bir daha aynı şey olursa kaldıramam,gerçektem yaşamamın bir anlamı kalmaz.
Herkes gider , sen farklı ol.

Sonuna KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin