Deel 4 - Het Vrijgezellenfeest

643 24 29
                                    




AN: ik schrijf dit op school, also Jetten en Klaver hebben beide mn fanart gezien lol, also wat credits naar mijn bestie @/swaggy.catgirl voor de geniale ideeen.

_______

De dag van het feest

De dag was moeizaam geweest, Jesse en Rob hadden elkaar nauwelijks gezien vandaag. Misschien zelfs wel vermeden. Maar vanavond was het feest.
Thierry Baudet had Klaver, Jetten, Rutte, Wilders en nog meer collega's uitgenodigd voor zijn vrijgezellenfeest om zijn verloving met Gerard Joling te vieren. Jesse had besloten om Rob op te halen.
Hij had een blauw pak met een rode stropdas (met daarop kleine groene klavertjes erop) klaargelegd. Dat gebruikte hij alleen bij bijzondere gelegenheden, de laatste keer was bij zijn eigen bruiloft. Ook al voelde het raar, Jesse had er wel zin in.

Om precies 20:00 zou Jesse Rob ophalen. Alles zou volgens planning gaan.

-

De dag ging snel voorbij. Hoe nerveus Rob ook was, hij was benieuwd wat er zou gebeuren. Gisteren was raar geweest, vooral dat bericht van Jesse en het telefoontje van Thierry. Het was raar, maar niet ongemakkelijk of verkeerd, hij kon het moeilijk beschrijven. Rob besluit om zich klaar te maken, Jesse zou helemaal naar hem toe rijden om hem op te halen en om naar Gerard Joling te gaan.
Het feest zou beginnen rond 21:00, Rob werd meer nerveus met de minuut. Jesse zou bijna komen, wat als hij te vroeg was? Rob zou niet klaar zijn en zich kapot schamen.

-

Adem in, adem uit. Jesse Klaver zat in zijn auto, een witte Volvo. Het was geen charmante auto, helemaal niet. Dat wist hij zelf ook wel. Hij legt zijn handen op het stuur wat inmiddels ook bezweet is. De spanning steeg. Hij stond voor Rob Jetten's huis. Zou hij aanbellen? Het moet wel, het was 19:59. Jesse besluit om de deur open te doen en naar buiten te lopen. Zou Rob al klaarstaan? Was hij nog niet klaar? Niemand wist het. De voortuin van het huis was een beetje rommelig. Het was een klein vrijstaand huis met een tuin en een garage, het stond er eenzaam bij. Jesse loopt over het pad naar de voordeur. Op de houten deur zat een brievenbus met daarop Nee Nee in grote rode letters. Hij besluit aan te bellen. Ding Dong Ding Dong klinkt er luid.

Na een paar seconden doet Rob Jetten de deur open. Hij had geen bril op, zijn zwarte haar zat netjes naar achter gekamd. Hij droeg een donkerblauw pak dat bijna zwart leek, met een klein, rood strikje. Jesse was sprakeloos. "Goedenavond'' zegt Rob. Hij staart naar Jesse.

-

Rob kon niet stoppen met kijken naar Jesse. Rob merkt dat hij bloost. Hij kijkt weg.
Rob en Jesse besluiten snel weg te gaan, ze stappen in Jesse zijn auto, draaien wat radio en bespreken wat dingen.
"Wil je wat muziek opzetten?" Vraagt Jesse aan Rob. "Uh" Er was 1 specifiek nummer dat Rob geweldig vond. Hij schaamde zich dood voor naar die muziek luisteren. Maar toch voelde hij zich veilig genoeg om het te zeggen. "Blank Space door Taylor Swift-"
"Is goed" Jesse zoekt het nummer op in Spotify en zet het op.

Nice to meet you, where you been?
I could show you incredible things
Magic, madness, heaven, sin
Saw you there and I thought
"Oh, my God, look at that face
You look like my next mistake
Love's a game, wanna play?

-

Voor ze het wisten waren ze al bij Gerard Joling's villa. Een groot huis met een enorme tuin, veel verlichting en veel mensen. De sfeer was gezellig, mensen dronken wijn in de kleine tenten. "Zullen we maar uitstappen?" Jesse kijkt hoopvol naar Rob.
"Let's go" Rob opent de deur.
Samen als collega's en vrienden lopen Jesse Klaver en Rob Jetten door de tuin heen. Ze herkende verschillende collega's,
Wilders stond samen met- Rutte? Te drinken. Verderop stonden Gert-Jan Segers en Wopke Hoekstra te praten.

Een paar meter verderop staan Thierry Baudet en Gerard Joling uitbundig te zoenen.

Het vrijgezellenfeest part 2 coming soon

_______________

AAAHAHHAAHHAA SORRY HET SPIJT ME HET FEEST WORD IN 2 DELEN VERDEELD-
Love you guys ahah
________________

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 20, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Altijd In Mijn Hart | Resse (Jesse Klaver X Rob Jetten) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu