Finn: Yatalım mı güzelim ?
Y/n: Olur ama.....
Finn: Ama ne ?
Y/n: Sen geç geliyorum.
Finn: Peki
* Finn içeri geçer Louis gelir *
Y/n Anlatımı:
Louis yanıma geldiğinde ağlamak istedim. Ne de olsa onu seviyorum ama bir sıkıntı var ki Finn'in bana bakışları bakış değil. Louis Lulu ile mutlu gibiydi. O mutluysa bende mutluyum ama onları beraber görmek , bunu kaldıramıyorum. Louis yanıma geldiğinde üzgündü. Sanki kalbi kırıktı. Kırılsın daha da kırılsın onun kalbi. O benimkini kırdı ama onu kendime aşık ediceğim o ayrı , birazda onunki kırılsın.
Louis: Finn'i seviyor musun
Y/n: Benim duygularım ne zamandır umrunda
Louis: Onu seviyor musun
Y/n: O beni mutlu ediyor. Çok iyi kalpli biri.
Louis: Bana beni sevdiğini söylemiştin ya...
Y/n: Evet.
Louis: Ben özür dilerim öyle tepki vermemeliydim.
Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Louis ise çoktan ağlıyordu. Gözünden yaşlar süzümülmüştü.
Y/n: Louis , beni seviyor musun ?
Louis: Y/n ben üzgünüm.
Y/n: O zaman bana niye şansım varmış gibi hissettirdin.
Louis: Seni sevdim ama yakınlaşınca seni arkadaş olarak görmeye başladım.
Y/n: Peki öyle olsun.
Louis: Y/n lütfen-
Y/n: NE LÜTFENİ YA , S*KTİR GİT LOUİS SENDEN NEFRET EDİYORUM GİT.
* Y/n çadıra Finn'in yanına geçer*
Louis Anlatım:
Y/n'nin kalbini kırmıştım bu benim hatam. Ona bir şansı varmış gibi hissettirdim. Onu sevdim. Şansı vardı. Ama karşılıksız olacağı varmış bu aşkın. Ben Lulu'yu seviyorum.
( Yemin şuan yazarken ağlıyorum )
En iyisi ondan uzaklaşmak böylece eskisi gibi abi - kardeş oluruz. O Finn ile bende Lulu ile mutlu olurum.
* Louis çadıra geçer *
Lulu: Sevgilim ( bòkūmū yé )
Louis: Efendim
Lulu: O Beyinsiz seni mutsuz mu etti ?
Louis: Ona bir daha böyle deme Lulu.
Lulu: Neden
Louis: O benim kardeşim. En değer verdiğim kardeşim. Hayatımdaki en önemli kişilerden.
Lulu: Peki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abim Bir Deli | Louis Partridge
RomanceHerşey sahte bir ölümle başladı üvey abime aşık olabileceğimi nasıl bilebilirdimki.......