2- Coroner

7 0 0
                                    

Zastavil jsem přesně před vchodem okrsku 49 . Tak konečně jsem tady. Takže jak se to říká? Pravou nohou kupředu. A jdeme na to..

Okamžitě se mi otevřeli posuvné dveře a já vešel ..no já bych to nazval recepci??? Těžko říct... Rozhodl jsem se že nejdřív si skočím na onu recepci zeptat se do jakého patra mám jít.
Slečna za pultem byla milá a poslala mě do 1 patra. Za šéfem prej už na mě čeká snad mě přijme. Musím říct že stoho mám docela strach. Ne že bych si nevěřil ale na policejní škole semnou kluci moc nemluvili jenom kvůli tomu že jsem gay. Asi se báli že je pretahnu ve sprchách přitom, já s nikým nespím pokud k danému muži něco necítím. Prostě sex na jednu noc není nic pro mě já bych raději lásku na celej život se kterou ze stárnu.
Budu mít krásnou rodinu a přátele na celý život.

Moje myšlenky mě zabavili tak dlouho že jsem si ani nevšiml že stojím před dveřmi v 1 patře. Ani nevím kudy jsem šel? Jestli jsem potkal nějaké své kolegy či kolegyně." ještě že jsem to neřekl nahlas ,sotva jsem se stihl nadechnout už se otevirali bílé dveře kde stál nápis Zayn Malik. "No a jelikož jsem stydlivý tip nedokázal jsem odlepit oči od svých naleštěných bot,sakra jsou tak naleštění že vidím i svůj obličej.

Po pár minutách zírání na své boty , mé oči zabloudili na tvář mého šéfa? "To jako vážně,? Takhle sexy šéfa si nechám líbit. Černé havraní vlasy tetování na krku,a ty oči "o můj bože"

Dobrý den vy budete pan Horan je to tak?

Ano to jsem já těší mě kapitáne. Podal jsem mu ruku. ,aby věděl že mám slušné vychování. Zayn nečekal ani vteřinu a stisk mi oplatil. Naše ruce se dotkli a mě hned naskočila husí kůže po celém těle, mé tváře nabrali hned červenou barvu. Zayn si nejspíš všiml že jsem v rozpacích a tak svou ruku zase stáhl zpět a pozval mě do své kanceláře.

Dobře takže pojďme dovnitř promluvíme si a pak vám ukážu kde budete mít stůl. Dáte si kafe? Nebo něco jiného?

Zayn mezitím co se mě ptal se otočil zády a sel se posadit za svůj stůl. No a já toho hned využil a koukal se na ten nejkrásnější zadek na světě. Tak pevnej bože. Sakra neměl bych takhle myslet za 1 je to můj šéf a za 2 určitě není gay. I když je pravda že žádná fotka na stole nebyla ani prstynek neměl,ale nebudu předbíhat.

Ziall-  Krimi příběh Kde žijí příběhy. Začni objevovat