3. kancelář

5 0 0
                                    

Jeho kancelář byla jiná. Působila na mě tak dominantně nevím jak jinak to popsat. Vše na stole mělo své místo stejně jako stolek pod oknem kde měl fotografie. "Sakra těch jsem si nevšiml" z mých myšlenek mě vytrhnul až zaynuv hlas.

Takže pane Horane jste po škole což znamená že nemáte žádnou praxi. Náš okrsek má pravidla vlastně jen jedno pravidlo :Vše co se tu stane se nesmí dostat ven. Co se týká případů, tak s novináři mluvím já. Ted mě prosím následujte ukážu vám váš stůl a představím parťáka.

Moje myšlenky byli všude jen ne u Zaynoveho projevu .. co říkal vůbec nevím jelikož jsem nemohl z hlavy dostat myšlenku jak moc rád bych ho o ten stůl ohnul aby sténal moje jméno.

Prošli jsme chodbou kde mi můj kapitán ukázal kuchyňku. Potom jsme prošli s kleněnymi dveřmi kde se nacházeli kanceláře. No spíš velký prostor jak tělocvična kde byli jen stoly s policisty.

Všechny oči se obrátili na mě a já měl chuť opět sklopit oči a prohlížet si své boty. Ale nemohl jsem musel jsem si zachovat chladnou hlavu.

Tady je váš stůl Nialle a tohle je váš parťák Liam Payne je u nás rok určitě si budete rozumět.

Diky Kapitáne.

Zayn odešel a já si pořádně prohlédl Liama byl svalnatec s krásnýma očima ale na Zayna neměl.

Ahoj já jsem Liam klidně mi tykej.

Jsem Niall těší mě ..

Takže Nialle pojď máme první případ

Ziall-  Krimi příběh Kde žijí příběhy. Začni objevovat