S Liamem jsem nastoupil do služebního auta připoutal se a Liam se rozjel.
Myslel sis že to bude normální policejní auto že jo?
Po pravdě ano Li. Usmál jsem se a stočil svůj pohled zpět k okýnku.
Na místo činu jsme dorazili za deset minut . Všude byli policejní auta a pásky , nesměli chybět ani novináři.
Prošly jsme kolem novinářů a zamířili přímo ke conorovi,který právě fotil nějaké důkazy na mrtvém těle.
Ahoj Hazz tohle Niall můj nový parťák .
Nialle tohle je Harry Styles je to náš Coroner.
No musím říct že Harry byl krásný chlap, měl plno tetování skoro jako Liam krásné zelené oči a své vlasy v černém šátku aby mu nepadali do očí.
Těšíme Nialle. Tohle je Louis Tomlinson je to machr přes počítače a zbraně.
Ahoj Louisi.
Louis byl ale jiný . Vypadal v obličeji jak princezna. Jeho oči mě prohlížely a já měl co dělat abych opět nezklopil pohled.
Těšíme Nialle. Tohle je tvůj první případ?
Ano je dneska jsem nastoupil. Tak hodně štěstí.
Díky....
Takže kluci seznamování máme za sebou a teď mi Harry řekni co tu máme.
Takže jmenuje se Erich Smith je mu 30 let má právnickou firmu. No takže ho mohl zabít kdokoli. Vlastně ano Nialle právníci mají nepřátele všude. To ano Hazz. Má zlomenou ruku a spoustu modřin nejspíš se bránil. Útočník na něj skočil ze zadu spadli na zem chvilku se prali,proto ty modřiny. Nakonec se náš vrah naštval a praštil ho něčím do hlavy. Čím to nevím Liama . Ano byla to smrtelná rána.
Půjčil jsem si od Hazzy rukavice a podíval se na modřiny,byli podlité krví takže hádám že smrt nastala kolem třetí v noci? Ano Nialla máš pravdu.
Jen mě zajímá co právník jako on dělal na tomhle místě . Pochybuju že tu měl pracovní schůzku. To musíme zjistit Nialle. Podíval jsem se na Liama a přikývl že rozumím.
Tak jo kluci jdu udělat pitvu až budu vědět víc zavolám.
Jasný díky Hazz..
No a my se půjdeme podívat co nám řekne ještě Louis.
ČTEŠ
Ziall- Krimi příběh
FanfictionNiall nastupuje jako nováček na okrsek 49 (policejní stanice) bohužel hned první den začne pořádný vyšetřování vraždy.