Futbol aşkıyla yanıp tutuşan bir kızın hikayesi, Deniz...
Yıl 1940, Dünya'da sadece erkeklerin futbola yeterli görüldüğü bir zaman...
Kızlar futboldan bahsettiği zaman " kızlar futboldan ne anlar ?" cümlesinin Dünya'ya hükmettiği zamanlar...
Ama herşeye rağmen futboldan vazgeçmeyen bir türk kız. Cinsiyetini, yaşını ve çevresini umursamadan yoluna devam etmiş. Engeller onu yıkmamış.
(...)
Hikayesi bebekken annesinin onu bırakmasıyla başlamış. Hayata bile acıyla gelen bir kızın canını kim yakabilir ki ? kimse...
Annesinin gidişinden sonra kendini alkole veren bir baba...
Daha kırkı bile çıkmadan büyük annesi ve büyük babasına bırakılan Deniz.
Yıllarca büyük anne ve babasının yanında yaşayan Deniz, ikinci bir şok daha yaşamış.
Babası evleniyormuş...
İstenilmemek iliklerine kadar işlemişti.
Artık babasının yeni bir hayatı, yeni bir kızı olacaktı.
Bu haberi ise bizzat babası vermişti. Deniz'den büyük bir karar bekleniyordu.
Ya babası ve karısının yanında kalacaktı, ya da 90'ın üstündeki yaşlarda olan büyük annesi ve babasıyla kalacaktı.
Peki sizce o ne yaptı ?
Tabiki istenmediği yerde kalmadı, büyük annesi ile babasını tercih etti.
Çünkü üvey bir anne istemiyordu. Gerçi kendi annesini bile görememişti...
(...)
O gün düğün günüydü.
Masumca babasının düğününe hazırlanan Deniz'in odasına birden babası girmişti.
Babası Deniz'e kocaman sarılmıştı. Ama Deniz kendini çekti.
Öylece birbirlerine baktılar. Uzun uzun bakıştılar...
Deniz kendini ağlamamak için zor tutarken dilinden isyan sözcükleri döküldü.
" Neden baba evleniyorsun ? "
" Kızım benimde mutlu olmaya hakkım var değil mi ? Hem ne olmuş yani sen istediğin zaman gelebilirsin.
" Peki annem neden gitti ?"
" Annenin psikolojik sorunları vardı."
İşte bir damla yaş süzüldü gözlerinden. Sıkı sıkı sarıldı babasına. Çünkü herşey son defaydı. Bir daha sarılamayacak hatta göremeyecekti.
Son defa sarıldılar...
Sarılmaları bitince babası, birazdan karısı olacak kadının yanına gitti.
Yaklaşık bir saat sonra düğün töreni başladı ve evlendiler.
(...)
Annesinin onu terk etmesiyle, babasının da evlenmesiyle tamamen yalnız kalmıştı.
Deniz'in hayat hikayesi nasıl ?
Not: onu tanımanız için kısaca hayatını tanıtmak istedim.
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın please!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRK FUTBOLCU
Teen Fiction"Kızlar futbol oynayamaz" sözünün dünyaya hükmettiği zamanlar... Futbol aşkıyla yanan tutuşan Deniz... Ve onun bu engelleri aşma hikayesi... Engelleri aşarken karşısına çıkan delikanlı... 1. #kimsesizlik 10.06.2021