|3.|

167 33 14
                                    

Ve spolupráci s Mia_Charlotte

***

„Znáš ho nějak dýl?“ pozvedl své obočí Harry a sotva sešel schody, zabočil společně se svým novým kolegou do první uličky obchodu.

Do všech z nich bylo vidět od kasy, ale... stejně byl rád, že mu Liam sehnal výpomoc.

„Bohužel. Rodinu si člověk nevybírá,“ zamumlal zamyšleně Louis, načež si začal prohlížet regály.

Člověk by se podivil, kolik hovadin se dalo najít v obchodě s jízdními koly.

„On... je tvůj bratr?“ vykulil kudrnáč své zelené oči a opět ho sjel pohledem.

Vždyť byli úplně jiní!

„Krista pána, nestraš!“ zasmál se Liamův údajný bratr jeho pohledu.

Upřímně byl rád, že s Liamem nemusel vyrůstat, protože by ho zřejmě brzy kleplo z těch jeho neustálých narážek a keců.

“Je to můj bratranec. Já mám naštěstí jen sestry. Ty alespoň nejsou tak otravné.“

„Je vidět, že se máte opravdu skvělé rodinné vztahy,“ neodolal Harry a taktéž se zasmál.

S drobným modroočkem to totiž šlo zkrátka samo.

„Co takhle vyřešit mé rodinné vztahy večer po práci? U sklenky?“ nadhodil po chvíli modrooký brunet, aniž by třeba jen na chvíli zvedl pohled k zeleným očím své oběti.

„Chceš se vypovídat z toho, jak je strašné, že tě zaměstnává tvůj bratranec?“ musel se právě zmíněný zelenoočko uchechtnout. 

Tenhle kluk pro něj byl... neobvyklý. A o to víc ho zajímal.

„No... tak dobře. Klidně můžeme,“ široce se tedy usmál, když souhlasil.

Přišlo mu to milé. Moc milé.

„Dobře, zvu tě,“ oznámil drobný brunet okamžitě, ačkoliv věděl, že na to jde dost rychle.

Nebylo se ale čemu divit. Jeho nápad to nebyl. To Liam chtěl, ať odláká jeho pozornost. A tak to dělal, přičemž zároveň doufal, že to bude mít co nejrychleji za sebou.

„Jsi tu autem?“ dodal ještě zvědavě.

„Jo, jsem, ale... nějaké podniky budou tady kousek. Mohlo by být fajn se projít,“ začal ho Harry celého velmi nenápadně studovat pohledem.

„Tak fajn, rád se projdu,“ přikývl nižší z dvojice.

Musel na sebe být pyšný. Nečekal, že to bude tak snadné.

***

„Jak ses vlastně dostal k práci u Liama? Myslím jako... proč tě zaměstnal právě teď a... ne už dřív?“ zeptal se zelenooký kudrnáč modroočka, jenž právě kráčel vedle něj směrem k místnímu baru.

„No... vlastně jsem ho o to poprosil. Ve své bývalé práci jsem se nepohodl se šéfem, takže...proč nevyužít pozice svého milovaného příbuzného?“ něco si nižší z dvojice rychle vymyslel.

Tohle mu naštěstí šlo. Měl by být právník.

„Tak to chápu. Liam sice občas má své poznámky, ale jinak je jako nadřízený fajn. Už tu dělám přes rok... Kolik ti vlastně je?“ zeptal se na další otázku.

„Jednadvacet,“ dostalo se kudrnatému prosté odpovědi. Nižší z dvojice si musel odpustil poznámku ohledně toho, jak jeho bratranec rozhodně není fajn a jaký je to idiot.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 13, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Circles (Larry Stylinson) |CZKde žijí příběhy. Začni objevovat